וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:2 לנאפולי בפארמה, הפער מהפסגה רק 3 נק'

קבאני הכריע בדקה ה-85. מילאן ניצחה 0:1 את אטאלנטה, 3:3 בין רומא לבולוניה, איקרדי מסמפדוריה כבש רביעייה מדהימה

המחזור ה-22 בסרייה A, שהחל עם הפסדה של לאציו לקייבו והמעידה של יובנטוס מול גנואה, שיחק לידיה של נאפולי, שהשיגה ניצחון קשה 1:2 בפארמה וצימקה את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד. גם מילאן השיגה ניצחון חוץ עם 0:1 על אטאלנטה, בעוד פיורנטינה הפסידה 2:1 לקטאניה. ההצגה של היום הגיעה מאצטדיון מראסי, שם מאורו איקרדי סחף את סמפדוריה ל-0:6 על פסאקרה עם רביעייה אישית. אינטר וטורינו נפרדו ב-2:2.

סטפן אל שעראווי שחקן מילאן אחרי שכבש מול אטאלנטה. רויטרס
שבר בצורת. סטפן אל שעראווי/רויטרס

אטאלנטה - מילאן 1:0

הרוסונרי השיגו נקמה באטאלנטה שניצחה אותם בתחילת העונה בסן סירו. המארחת ללא ניצחון כבר חודש וחצי, והפעם הפסידה למילאן שהתקדמה למקום החמישי. סטפן אל שעראווי, שלא הבקיע שער ליגה ב-2013, הצליח סוף כל סוף לכבוש את שערו ה-15 העונה, שקיבל כדור מהצעיר מ'באיי ניאנג, הסתובב ברחבה ובעט שטוח בימין אל הרשת. מילאן המשיכה לשלוט, אטאלנטה איבדה את דוידה בריביו בצהוב שני בדקה ה-59 והדרבי של לומברדיה נשאר אדום-שחור.

אדינסון קבאני שחקן נאפולי. Marco Luzzani, GettyImages
נאפולי לא מוותרת על האליפות. אדינסון קבאני/GettyImages, Marco Luzzani

פארמה - נאפולי 2:1

הקבוצה של וולטר מצארי ניצלה הפעם את ההזדמנות וצימקה את הפער מיובנטוס לשלוש נקודות בלבד. המארחים היו בלתי מנוצחים ב-15 משחקי הבית האחרונים שלהם, כשהשיא שלהם עומד על 20 משחקים (ב-1992/3). אז נאפולי עצרה אותם. גם הפעם. השער הראשון נפל בדקה ה-20, אז בלרים דז'מאילי השוויצרי שלח כדור עומק נהדר למארק האמשיק, שגלש ודחק את הכדור פנימה. פארמה לחצה בניסיון להשוות והשיגה את השער ממקור בלתי צפוי, כשדווקא הקפטן האורח פאולו קנבארו כבש לשערו הוא בדקה ה-74. למרות זאת, המחליף לורנצו אינסינייה הכניס רוח חדשה למשחקה של נאפולי, שמצאה את ההכרעה מרגלי מלך השערים אדינסון קבאני, שכבש חמש דקות לסיום את שערו ה-18 העונה.

ריקרדו מג'וריני שחקן טורינו (מימין) עם סלבטורה מאסיילו. רויטרס
שערי בכורה העונה. ריקרדו מג'וריני, מימין/רויטרס

אינטר - טורינו 2:2

תיקו שני ברציפות לנראזורי, שלא הצליחו לצמק את הפער משתי הראשונות ונותרו במקום הרביעי עם 40 נקודות. טורינו, שלא הפסידה בחמשת משחקיה האחרונים וניצחה בשלושה מהם, לא נבהלה מסן סירו וכמעט זכתה בניצחון ראשון על אינטר מאז 1994. הפתיחה הייתה של המארחת, שעלתה ליתרון בדקה החמישית מכדור חופשי נהדר של כריסטיאן קיבו ברגל שמאל. שער ראשון למגן הרומני מאז ינואר 2011. אלא שטורינו לא ויתרה, ובדקה ה-23 השוותה מרגלי ריקרדו מג'וריני, אחרי טעות קשה של פרדי גוארין. מג'וריני היה מרוצה משער הבכורה שלו העונה, ובדקה ה-53 השלים צמד אחרי מסירת רוחב של אלסיו צ'רצ'י. למרות זאת, אסטבן קמביאסו הציל את אינטר מהפסד עם שוויון בדקה ה-67.

שחקן רומא, מייקל בראדלי, מול שחקן בולוניה, אלסנדרו דיאמנטי. Gabriele Maltinti, GettyImages
שישה שערים, יופי של דרך לפתוח את משחקי יום ראשון. בראדלי מול דיאמנטי/GettyImages, Gabriele Maltinti

בולוניה - רומא 3:3

הג'אלורוסי היו יכולים לחלוף על פני מילאן לפחות זמנית, אבל שמטו נקודות בסטדיו רנאטו דאלארה. אלסנדרו פלורנצי (9), פאבלו אוסבלדו (18) ופנאיוטיס טאכצידיס (74) כבשו לרומא (פרנצ'סקו טוטי בישל שניים), אלברטו גי'לרדינו (17), מנולו גביאדיני (26) וכריסטיאן פסקואטו (54) הבקיעו לבולוניה. הקבוצה מבירת איטליה רחוקה מהצמרת הגבוהה, אבל בודאי לא משעממת. רומא כבשה 47 שערי ליגה (הכי הרבה בליגה) וספגה 38 (שני הכי הרבה).

מאורו איקרדי שחקן סמפדוריה. Carlo Baroncini, AP
כוכב המחזור. מאורו איקרדי/AP, Carlo Baroncini

סמפדוריה - פסקארה 0:6

הצגה אדירה של סמפדוריה ובמיוחד של ילד הפלא מאורו איקרדי. הארגנטינאי הצעיר, שהגיע מברצלונה וכבש צמד בניצחון הקודם של סמפדוריה נגד יובנטוס, הדהים את הקהל במראסי עם רביעייה אישית על חשבון פסקארה האומללה. איקרדי כבש את כל שעריו תוך חצי שעה (42, 56, 59 ו-72), אחרי שאדר פתח את מסכת הכיבושים עם פנדל בדקה ה-31 וגם פדרו אוביאנג הנהדר הבקיע בדקה ה-50 ובישל פעמיים. איקרדי הפך לראשון מאז דייגו מיליטו בפברואר אשתקד, שכובש ארבעה שערים במשחק אחד.

משחקים נוספים

קטאניה - פיורנטינה 1:2
לקטאניה: ניקולה לגרוטלייה (50), לוקאס קסטרו (88). לפיורנטינה: ג'וליו מיליאצ'ו (21)

קליארי - פאלרמו 1:1
לקליארי: טיאגו ריביירו (90). לפאלרמו: יוסיפ איליצ'יץ' (30)

אודינזה - סיינה 0:1
לאודינזה: לואיס מוריאל (36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully