וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: "שצ'פוביץ' יוסיף לנו המון מחץ בהתקפה"

27.1.2013 / 12:02

באשדוד מצפים בקוצר רוח להגעתו של החלוץ: "הרבה קבוצות עשו רעש, אנחנו סגרנו תוך שלוש דקות". אדראמולה שוחרר

one

במ.ס. אשדוד הביעו שביעות רצון מהנקודה שהושגה אמש (שבת) בתיקו המאופס בקרית שמונה. לשחקנים של יוסי מזרחי היה חשוב מאוד לשמור על מומנטום חיובי אחרי הניצחון נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר. בקבוצה יודעים כי בשלב הזה של העונה, כל נקודה היא קריטית במאבק הצמוד על מקום בפלייאוף העליון, כאשר לא פחות מחמש קבוצות, נאבקות על שלושה מקומות לצד המובילות מכבי תל אביב, הפועל תל אביב ומכבי חיפה.

שחקן הפועל עכו סטפן שצ'פוביץ'. ברני ארדוב
החלוץ לו אשדוד חיכתה. שצ'פוביץ'/ברני ארדוב

שחקן הרכש החדש של אשדוד, סטפן שצ'פוביץ' שסיכם את תנאיו בקבוצה עד סוף העונה, צפוי לנחות הערב בישראל בטיסה מבלגרד וייתכן שיהיה בסגל למשחק הגביע נגד הפועל רמת גן ביום רביעי. "קבוצות אחרות עשו הרבה רעש, אבל לא באמת רצו אותו, אנחנו סגרנו הכל בתוך שלוש דקות", אמר גורם במועדון. "שצ'פוביץ' יוסיף לנו המון מחץ בהתקפה", הוסיף הגורם. באשדוד ממתינים להתפתחויות גם בנוגע לחלוץ דימיטאר מקרייב שמעוניין לעזוב את הקבוצה.

לאשדוד וגם לשחקן יש סעיף שחרור הדדי במהלך חודש ינואר, כאשר במידה והשחקן ירצה לעזוב, הוא יצטרך להביא הצעה מקבוצה במינימום של 150 אלף יורו וייתכן שכבר במהלך השבוע הקרוב יהיו התפתחויות. באשדוד לא מסתפקים רק בשצ'פוביץ' ויבחנו גם את דידייה בארוסו מחוף השנהב, שהוצע לקבוצה. ג'וליוס אדראמולה הניגרי שוחרר מהקבוצה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
תיקו חשוב. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully