וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאנובה: "לעולם לא אאמן את ריאל מדריד"

מאמן ברצלונה התייחס ליריבה השנואה. גווארדיולה: "למה אני אוהב את בארסה? כמו לשאול למה אני אוהב את ההורים שלי"

ברצלונה מתכוננת למשחק הערב (ראשון, 20:00, ספורט 5+) מול אוסאסונה, ורוצה להתאושש מהפסד נדיר שספגה במחזור הקודם, 3:2 לריאל סוסיאדד. הפער מהשנייה בטבלה אתלטיקו מדריד עומד כעת על שמונה נקודות, אך אין ספק שהמחשבות שלה נמצראות בראש ובראשונה בקלאסיקו המתקרב מול ריאל מדריד במסגרת הגביע.

בין לבין, בארסה פרסמה את ספר סיכום השנה המסורתי שלה, ובה מאמן הקבוצה טיטו וילאנובה הפתיע עם כמה ציטוטים מסקרנים: "ישנם שלושה דברים שלעולם לא אעשה בכדורגל - אוותר על משחק כלשהו, אעודד צריכת סמים ואאמן את ריאל מדריד", כתב הקטלאני, שמחלים בימים אלה ממחלת הסרטן שנתגלתה בגופו.

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. AP
לא מתלהב מהרעיון לאמן את היריבה השנואה. וילאנובה/AP

גם פפ גווארדיולה הגיח משנת החופשה שלו כדי לכתוב כמה מילים. המנג'ר הקטלאני המוערך, כידוע, עתיד לאמן את באיירן מינכן בעונה הבאה, וכתב: "המועדון הזה לא בנוי רק על השחקנים, או על הנשיא. יותר מהכול, אלו האנשים שבאים לצפות במשחקים שלנו, הקשיש שיושב בבר, משחק דומינו ומדבר על ברצלונה. לשאול למה אני אוהב את בארסה זה כמו לשאול למה אני אוהב את ההורים שלי".

בריאל מדריד, בינתיים, ממשיכים לעסוק בידיעה המרעישה שפורסמה ב"מארקה" בסוף השבוע. על פי הידיעה, איקר קסיאס וסרחיו ראמוס נועדו עם הנשיא פלורנטינו פרס ודרשו את עזיבתו של ז'וזה מוריניו בתום העונה. הנשיא מיהר לכנס מסיבת עיתונאים בה הכחיש את הדברים, אך כעת המנהל המקצועי לשעבר של הבלאנקוסף חורחה ולדאנו, דווקא חושב אחרת: "אני מושכנע שאין כאן שום תיאוריית קונספירציה נגד ריאל מדריד", אמר ולדאנו ל"מארקה". "פלורנטינו ניסה להשקיט צרה שאם לא הייתה הופכת לשקטה יותר, המועדון היה משתגע. אם פלורנטינו מעורבף סימן שזה לא סיפור רגיל".

פפ גווארדיולה (שמאל). GettyImages
כמה שהוא אוהב את ברצלונה. גווארדיולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully