וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.1

4 ימים לסגירת החלון: בטורקיה טוענים שדידייה דרוגבה חתם בגלאטסראיי, אנלקה קרוב ליובנטוס. כל השמועות וההעברות

העברות

* קשר הנבחרת הצעירה של טורקיה, אוזגור צ'ק (22), עבר מפנרבחצ'ה לאסקישהירספור בהעברה חופשית.

* החלוץ האיטלקי בן ה-18, גבריאלה זרבו, חזר לפאלרמו מקייבו אחרי חצי שנה השאלה.

* למרות התעניינות של מספר קבוצות, מגן-קשר לידס יונייטד מהצ'מפיונשיפ, סם בירם (19), חתם על חוזה חדש באלנד רואד עד קיץ 2016.

ניקולא אנקלה, דידייה דרוגבה שחקני שנגחאי שנואה. רויטרס
יחזור לאירופה? דרוגבה משמאל/רויטרס

שמועות

* בטורקיה טוענים: גלאטסראיי צירפה היום את דידייה דרוגבה בהחתמה סנסציונית, והחלוץ מצטרף לווסלי סניידר בקבוצה הטורקית. דרוגבה שיחק בסין בשנחאי שינואה, והיה חתום על חוזה ענק (300 אלף דולר לשבוע), אבל קיבל אישור להשתחרר. היום דווח בטורקיה שגלאטסראיי מציעה לדרוגבה 7.5 מיליון יורו לעונה וחצי, ושקבוצתו הסינית תקבל 2.5 מיליון יורו כדמי שחרור.

* דיוויד בקהאם מנסה לשכנע את בני ארצו סטיבן ג'רארד ואשלי קול לעבור ל-MLS ולסיים בליגה המקצוענית של ארצות הברית את הקריירות שלהם.

* כריסטיאן בנטקה, שחווה חצי עונה פנטסטית באסטון וילה וכבש כבר 11 שערים, נמצא על הכוונת של כמה מהקבוצות הגדולות באנגליה, ביניהן טוטנהאם, מנצ'סטר סיטי, ארסנל וליברפול.

* ניוקאסל צפויה להחתים את החלוץ ווילפריד בוני, שיגיע מוויטסה תמורת 12 מיליון ליש"ט.

* נמשכים הדיווחים על כך ששוער סטוק סיטי, אסמיר בגוביץ', יימכר בקיץ למנצ'סטר יונייטד, ארסנל או ליברפול. המחיר של הבוסני הבינלאומי צפוי לנוע סביב 14 מיליון ליש"ט.

* לואיס סאהה, ששוחרר מסנדרלנד ומחפש קבוצה חדשה, עשוי לעבור לפלמנגו הברזילאית. גם קבוצות מה-MLS ומהמפרץ מתעניינות.

* המנהל המקצועי של שאלקה, הורסט הלדט, מצהיר כי הרויאל בלוז עדיין לא מסופקים מההצעה שהגישה טוטנהאם על החלוץ הצעיר והמוכשר לואיס הולטבי: "טוטנהאם הגדילה מעט את ההצעה שלה, אבל רק במעט. היא עדיין בלתי מתקבלת, ולא מספקת אותנו".

* על פי דיווחים באיטליה, שוערה הוותיק של נאפולי מורגן דה סנקטיס קרוב להאריך את חוזהו בנאפולי עד תום שנת 2015. כמו כן, הפרנטאנופי מעוניינים להחתים את קשר קליארי, ראג'ה נאיגולן בן ה-24.

* ג'וזפה מארוטה, ג'נרל מנג'ר יובנטוס, הודה בראיון באיטליה כי ניקולא אנלקה יחתום בקבוצה: "היינו צריכים חלוץ, ואנלקה הוא הפיתרון, גם אם פתרון זמני. הוא יחתום עד תום העונה, עם אופציה להאריך את החוזה בעונה נוספת".

* בורדו מעוניינת לצרף את החלוץ האיטלקי בן ה-29 רולנדו ביאנקי, שחוזהו בטורינו יפוג בתום העונה.

* סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני מכחיש את הדיווחים לפיהם קאקה יעזוב את ריאל מדריד ויחזור לרוסונרי: "אין סיכוי להביא את קאקה עכשיו. אנחנו כבר לא מנסים לעבוד בכלל בכיוון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully