וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "דווקא בבית אנחנו מפשלים כל פעם מחדש"

תהל אלון

27.1.2013 / 8:48

באלופה מאוכזבים מאיבוד נקודות ביתי נוסף: "יש לנו בעיה, אולי מנטאלית". מוואלי: "אני מרגיש כאן טוב ושואף למקום הראשון"

one

בקרית שמונה התעוררו לעוד בוקר מאכזב, לאחר שהאלופה לא הצליחה לנצח בבית בפעם הרביעית ברציפות והפעם סיימה ב-0:0 חלש עם מ.ס. אשדוד. הפלייאוף העליון הולך ומתרחק, ושוב בחדר הלבשה שרר שקט ונראה כי השחקנים כבר התרגלו לתחושות.

גם חלוץ הרכש אוסיי מוואלי לא עזר לכחולים ונראה כי יש לו עוד לא מעט חלודה להסיר. ?אני מרגיש טוב בקבוצה", אמר החלוץ לוואלה! ספורט על הופעת הבכורה שלו. "אמנם לא הבקעתי אבל אני צריך לעשות את הכי טוב בשביל הקבוצה. אני רוצה להגיד לקהל להנהלה ולשחקנים שאני אעשה את כל מה שאני יכול לטובת הקבוצה וההצלחה שלה?. מאוולי התייחס למטרות שעבורם הגיע, ונשמע אופטימי למדי: "אני שואף למקום הראשון ואעשה הכל כדי להגיע אליו. זו המטרה שלי.

שחקן אחר בקבוצה התייחס ליכולת ואמר: ?לא יודעים מה קורה לנו העונה, הכל הולך קשה. אם נמשיך ככה, הפלייאוף העליון יהיה רק בגדר חלום?. שחקן נוסף אמר: ?היתה לנו מחצית ראשונה טובה אבל לא השכלנו לנצל אותה, אנחנו לא מצליחים לפצח את ההגנות של הקבוצות שבאות מולנו וכמו שזה נראה כרגע אי אפשר להתחמק מזה - יש לנו בעיה, אולי כבר מנטאלית, אבל אנחנו לא מצליחים להשיג נקודות בבית. משהו פה לא ברור, איך דווקא בבית אנחנו מפשלים כל פעם מחדש?.

השחקנים קיבלו יום חופש ומחר ישובו לאימונים לקראת משחק הגביע שמחכה להם באמצע השבוע.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
הפלייאוף העליון מתרחק. ברק בכר/קובי אליהו

המועדון הודיע היום (ראשון) כי לאחר שיחה בין עיריית קרית שמונה לבין איזי שרצקי, לאור כוונתו להעביר את משחקי הקבוצה הבוגרת מהעיר בשל מצבו הגרוע של משטח הדשא בכפר בלום, בו משחקת קבוצת הנערים של המועדון, סוכם הבוקר כי גם קבוצת הנערים תעבור לשחק באצטדיון העירוני בקרית שמונה. כמו כן הבטיחה העירייה לשרצקי כי העבודות על הקמת אצטדיון כדורגל נוסף לשימוש מחלקת הנוער יסתיימו עד סוף השנה. שרצקי: "לשמחתי המטרה הושגה והבוקר אישרה העירייה את מה שלא אישרה עד היום. כעת גם קבוצת הנערים תשחק במגרש ראוי".

שרצקי הודיע אתמול על רצונו להעתיק את משחקי הבית של הקבוצה למרכז, אבל ראוי להדגיש כי על פי תקנון ההתאחדות, שרצקי לא יכול להחליט באופן חד צדדי על העתקת המגרש הביתי שהוגדר מראש בתחילת העונה. סעיף 5(ג)(2) לתקנון האליפות קובע כי המגרש הביתי יהיה ברדיוס שלא יעלה על 30 ק"מ ממקום היישוב של הקבוצה. עוד קובע הסעיף כי במקרה וקבוצה רוצה לאשר מגרש המצוי בחוץ לרדיוס הנ"ל, עליה להביא את הבקשה לאישור ועדת הליגה והגביע שתחליט בנסיבות מיוחדות. לאור המקרה הספציפי, לא סביר ששרצקי יקבל אישור מההתאחדות להעברת המשחקים למרכז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully