וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרצקי מאיים: אזיז את משחקי קרית שמונה למרכז הארץ

תהל אלון

26.1.2013 / 21:20

בעלי האלופה מתוסכל מהסחבת בבניית מגרש לנוער. על זעם הקהל: "אעמיד להם אוטובוס. גם כך מגיעים בקושי 1,500 איש"

one

עירוני קרית שמונה צירפה במהלך השבוע את אוסיי מוואלי, החלוץ ששיחק בהצטיינות בעונה שעברה בהפועל אשקלון. היא קיוותה שאולי הוא יסייע לה לשבור את בצורת השערים שלה, אך גם מוואלי לא עזר לאלופה, שסיימה הערב (שבת) בתיקו 0:0 שלישי בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה ושוב הציגה משחק התקפה אנמי מאוד וחסר יצירתיות.

"אני חושב שבחצי הראשון היינו מצויינים. שלטנו ושיחקנו נכון, אבל לא ניצלנו מומנטום לכבוש", כך אמר בסיום המשחק ברק בכר, מאמנה של קרית שמונה, "בחצי השני אשדוד צופפו מאוד והיה קשה לפצח את הבונקר שלהם". בכר התייחס להתקפה החלשה של הקבוצה שלו, שנמצאת בבצורת כיבושים: "נצטרך למצוא יותר יצירתיות. המאזן הביתי שלנו לא טוב. כבשנו שמונה שערים בעשרה משחקים. אוסיי מוואלי לא שיחק הרבה לאחרונה, הוא לא חד ולא בכושר. אני מרוצה ממנו והוא יעזור לנו בהמשך".

אבל אחרי 90 דקות משעממות, הגיע הנושא המעניין של הערב.

איזי שירצקי, בעלים קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"אני שם המון כסף ופשוט נמאס לי מהמצב בעיריית קרית שמונה. כל חודש מבטיחים לי שיתחילו לבנות מגרש לנוער וכלום לא קורה, ובינתיים אין לנוער איפה לשחק". שרצקי מתקיף/אדריאן הרבשטיין

שרצקי: "נמאס לי מהמצב בעיריית קרית שמונה"

בעלי קרית שמונה, איזי שרצקי, יפנה מחר ליו"ר ההתאחדות על מנת להעתיק את משחקיה הביתיים של האלופה לאיצטדיון אחד בארץ, ככל הנראה למושבה או למתקן החדש בנתניה. שרצקי יבקש לעשות זאת בעקבות מצב המגרש בכפר בלום, שבו משחקות קבוצות בנוער והילדים של המועדון. שרצקי הסביר את הבקשה המוזרה לוואלה! ספורט: "הייתי היום במשחק של קבוצת הנוער, והייתי בהלם מהמצב של המגרש. זו פשוט שערוריה. אי אפשר לשחק לשחק שם כדורגל. מגיעות לאזור קבוצות מכובדות ואני פשוט חסר אונים. טוב שלא צילמו את המגרש הזה".

מה ששרצקי מתכנן זה להעביר את משחקי מחלקת הנוער לאיצטדיון העירוני, שבו משחקת הקבוצה הבוגרת, ולכן להעביר את משחקי הבוגרת למרכז הארץ. "אני שם המון כסף ופשוט נמאס לי מהמצב בעיריית קרית שמונה", הוסיף שרצקי המיואש. "כל חודש מבטיחים לי שיתחילו לבנות מגרש לנוער וכלום לא קורה, ובינתיים אין לנוער איפה לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שרצקי: "אני יודע שאפסיד עוד הרבה כסף על בתי מלון ואוטובוסים אבל זה מה שאני רוצה לראות. מחר אדבר עם לוזון ואני מקווה שהוא יאשר את הנושא". האיצטדיון העירוני בקרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

לגבי שאלת המנויים במקרה של מעבר למרכז, ועקב תגובות קשות של אוהדים ששמעו את כוונת שרצקי, מסר הבוס: "אעמיד להם כל שבוע אוטובוס על חשבוני. גם ככה חצי מהקהל שלנו זה ממחלקת הנוער. כמו היום, משחק פלייאוף עליון ומגיעים בקושי 1,500 איש. אני יודע שאפסיד עוד הרבה כסף על בתי מלון ואוטובוסים אבל זה מה שאני רוצה לראות. מחר אדבר עם לוזון ואני מקווה שהוא יאשר את הנושא".

סיבה נוספת שכנראה מסתתרת מאחורי הרצון לעבור היא שהקבוצה לא מצליחה במשחקי הביתיים, וחשש שהפלייאוף העליון הולך ומתרחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully