וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "המבטים של השחקנים באימון אמרו הכל"

26.1.2013 / 20:09

הצהובים מנסים להתאושש מההפסד לאולימפיאקוס. היקמן: "זה לא נגמר עד שזה נגמר". מלקולם תומאס המתוסכל עשוי לעזוב

יומיים לא פשוטים עברו על מכבי תל אביב, שעדיין מנסה לעכל את ההפסד הכואב לאולימפיאקוס ביום חמישי, הפסד שככל הנראה חרץ את גורלם של הצהובים בכל הנוגע לאירופה. "חוסר באנרגיה ומבטים של שחקנים שאומרים הכל", כך הגדירו גורמים במכבי תל אביב את התחושות הקשות שאפפו את השחקנים הערב (שבת). אולי בשל כך, העדיף המאמן דייויד בלאט להדגיש בפני שחקניו באימון הערב כי הם חייבים להמשיך להסתכל הלאה ולהישאר חיוביים לקראת המשחקים שלפניהם". עוד אמר בלאט לשחקניו: "אתם חייבים לעבוד קשה ולהתרכז כעת במשחק מול מכבי חיפה".

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יצליח להרים את שחקניו? בלאט/קובי אליהו

ריקי היקמן לא הסתיר את התחושות הקשות הקיימות בקבוצה בעקבות ההפסד ואמר לוואלה! ספורט: " זה היה משחק קשה מול אולימפיאקוס, אבל צריך להמשיך להילחם ולא להיכנע. זה היה יותר מתסכל להפסיד כפי שהפסדנו לאולימפיאקוס כי מספר דברים קטנים הם שגרמו לנו להפסיד. הגענו למצב ששתי דקות לסיום יכולנו לנצח, אבל היו מהלכים שלא הצלנו לבצע בסיום. מה שאנו מנסים עכשיו זה לנסות לתקן את הטעויות עליהן אנו חוזרים ועושים, כדי שזה לא יקרה שוב".

הגארד סיכם את ההפסד ליוונים: "ברבע הראשון היינו בפיגור, חפרנו לעצמנו בור ונלחמנו קשה בכדי לחזור. חזרנו ברבע השלישי, אבל צריך לתת אולימפיאקוס גם קרדיט. הם נלחמו ובסיום הם עשו מהלכים לנצח את המשחק". על המשך העונה הוסיף היקמן: "לא אשקר, זה הציב אותנו במצב לא קל. איכשהו אנו צריכים לנצח כמה משחקים רצופים ביורוליג בחוץ בכדי לחזור למסלול הנכון, אבל אנחנו לא מאבדים תקווה. זה לא נגמר עד שזה נגמר".

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן מול שחקן אולימפיאקוס גיורגי שרמדיני. ברני ארדוב
מנסים לתקן את הטעויות. היקמן מול שרמדיני/ברני ארדוב

סילבן לנדסברג גם הוא ניסה לשמור על אופטימיות: "היה לנו הפסד קשה ביום חמישי, אבל אנחנו ממשיכים הלאה ומתרכזים במשחק הבא. נישאר חיוביים, יש עוד סיכוי. נכון שאנו נמצאים בסיטואציה לא קלה אבל נמשיך להילחם ולעזור אחד לשני". השחקן אף התייחס למפגש מחר מול קבוצתו לשעבר: "חיפה היא קבוצה מאוד טובה העונה. הם ממוקמים גבוה בטבלה, יש לה שחקנים כישרוניים שיודעים את מקומם ותפקידם בקבוצה".

מי שלא יתלבש למשחק זה השבוע שני ברציפות הוא מלקולם תומאס, ממנו לא מרוצים בקבוצה. השחקן עצמו נראה מנותק בתקופה האחרונה, וניכר שהוא לא מוצא את מקומו בקבוצה. לאור חוסר שביעות רצונם של שני הצדדים, לא מן הנמנע שבסופו של דבר השחקן יעזוב את הקבוצה.

מלקולם תומאס, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יעזוב בקרוב? תומאס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully