וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפריסין: צמד לברק יצחקי, בקבוק על ראשו של רוני לוי

אנורתוזיס ניצחה 1:3 בחוץ את אומוניה ניקוסיה, רוני לוי ספג בקבוק בראש ועזב את המגרש במחאה. שער לבדש בבלגיה

ברק יצחקי נכנס לעניינים בליגה הקפריסאית. החלוץ הישראלי של אנורתוזיס פמגוסטה כבש היום (שבת) צמד בניצחון קבוצתו בדרבי הישראלים 1:3 בחוץ על אומוניה ניקוסיה של יובל שפונגין ואוהד לויטה.

השער הראשון של יצחקי הגיע בדקה ה-55 של המשחק. החלוץ הישראלי ניצל כדור קרן מדויק שהוגבה לתוך הרחבה ומקרוב בעט פנימה. עשר דקות בלבד עברו ויצחקי כבש את השני שלו ושל קבוצתו. הישראלי קיבל מסירה מדוייקת מצד ימין והרשית מצוין פנימה. ראזק כבש את השלישי של האורחים ואומוניה הצליחה רק לצמק בדקה ה-90. יצחקי, שיחק 90 דקות והצמד העלה את מאזן השערים שלו העונה לחמישה והוא בהחלט נכנס לעניינים בקבוצה של רוני לוי. משה אוחיון, הישראלי השני של הקבוצה, פתח על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-82 במקומו של קאלבו. קבוצתם של יצחקי ורוני לוי הגדילה את הפער בטבלה לתשע נקודות על פני אפועל ניקוסיה השנייה, לה יש משחק חסר.

במהלך המשחק השליכו אוהדי אומוניה ניקוסיה בקבוק לעברו של רוני לוי. הבקבוק פגע למאמן בעורף, אך לא נגרם לו נזק. כתוצאה מכך, החליט לוי כאות מחאה לרדת מהמגרש שלוש דקות לסיום. "חבל שדברים כאלה קורים. זה לא משקף את הקהל של אומוניה, שרובו טוב. אני כועס, אבל יש מסביבי יותר מדי אנשים טובים. מה שחשוב הוא שניצחנו".

בצד השני, אוהד לויטה, שוערה של אומוניה שיחק 90 דקות מלאות ואילו יובל שפונגין, המגן הימני של הקבוצה, שיחק 89 דקות לפני שהוחלף על ידי אגייאר. אומוניה פספסה הזדמנות להידבק לצמרת הגבוהה בשל ההפסד והיא ממוקמת במקום החמישי עם 32 נקודות.

*** עוד בקפריסין: א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון נחלצה מהפסד לאיה נאפה מהתחתית, אחרי ששער של אלחנדרו טורס בתוספת הזמן קבע 1:1. גאורגיוס קולוקודיאס כבש לזכותה של איה נאפה בדקה ה-20. גיא חיימוב שיחק 90 דקות במדי א.א.ק, בעוד אורי פסו השלים 90 דקות אצל איה נאפה.


*** ברק בדש כבש בדקה ה-73 בניצחון של בוורן 0:2 על לובן במחזור ה-24 בליגה הבלגית. החלוץ הישראלי שכבש את שער הליגה השביעי שלו העונה, הוחלף שתי דקות לסיום. גל שיש נכנס כמחליף בדקה ה-65, מוחמד גדיר לא שותף.

*** עוד בבלגיה: אליניב ברדה שיחק 62 דקות בהפסד של גנק 2:1 למכלן. רועי דיין ישב על הספסל של בירסחוט ב-0:0 נגד מונס ולא שותף. דור מלול לא נכלל בסגל של בירסחוט.

*** גיא אסולין הפצוע לא נכלל בסגל של ראסינג סנטאנדר, שהפסידה לקורדובה 3:1 במחזור ה-23 בליגת המשנה בספרד. ראסינג מדורגת במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully