וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: כף ורדה הדהימה ועלתה לרבע הגמר

הנבחרת הסנסציונית ניצחה 1:2 את אנגולה משער בתוספת הזמן, ועלתה יחד עם דרום אפריקה שחילצה 2:2 מול מרוקו

היסטוריה באליפות אפריקה: נבחרת כף ורדה, בטורניר הראשון שלה אי פעם, השיגה ניצחון 1:2 דרמטי על אנגולה והעפילה לרבע הגמר מבית א'. כף ורדה הצטרפה לדרום אפריקה, שכבשה בדקה ה-86 את שער השוויון ב-2:2 מול מרוקו ועלתה מהמקום הראשון, בעוד יריבתה הודחה למרות שלא הפסידה.

הלדון ראמוס שחקן נבחרת כף ורדה. רויטרס
כף ורדה - סיפור מדהים. הלדון ראמוס חוגג/רויטרס

כף ורדה - אנגולה 1:2

מסע הקסם של כף ורדה נמשך. הנבחרת הקטנטנה, בהופעתה הראשונה אי פעם באליפות אפריקה, צלחה את שלב הבתים ללא הפסד ועלתה לרבע הגמר בזכות ניצחון היסטורי בתום מותחן אדיר. דווקא אנגולה עלתה ראשונה ליתרון וחלמה על העפלה, הודות לשער עצמי של ננדו בדקה ה-32. אלא שהכרישים הכחולים לא ויתרו, המשיכו להילחם ובסיום גם באו על שכרם. פרננדו וארלה נגח מקרוב את השוויון בדקה ה-81, והלדון ראמוס הדהים בתוספת הזמן. סיפור סינדרלה אמיתי.

דרום אפריקה - מרוקו 2:2

המארחת שרדה בשיניים, נחלצה מהפסד ואף סיימה במקום הראשון, בעוד יריבתה הודחה למרות שלא הפסידה בשלב הבתים. אחרי התיקו שחילצה מול כף ורדה, מרוקו ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי להמשיך לרבע הגמר. היא הייתה הראשונה לחייך. עבדלעזיז בראדה הגביה כדור קרן, והבלם עיסאם אל עדואה נגח פנימה בדקה ה-10. לאחר השער השתלטה דרום אפריקה על המשחק, אם כי לא הצליחה ליצור מצבים במחצית הראשונה. בדקה ה-71 מאי מהלאנגו מצא את החיבורים והקפיץ את הקהל המקומי בדרבן, אבל 10 דקות לאחר מכן המחליף עבדלילה חאפידי שיתף פעולה עם זכריה ברדיש והחזיר את היתרון למרוקו. נגמר? ממש לא. הבלם סיאבונגה סנגווני כבש שער נהדר בדקה ה-86 ונתן את האות לפרץ שמחה אדיר של הדרום אפריקאים וגם של כף ורדה במשחק המקביל. איזו דרמה.

מאי מהלאנגו שחקן נבחרת דרום אפריקה. רויטרס
המארחת שרדה. מאי מהלאנגו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully