וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "כולם רוצים לשחק, אבל יש מאמן"

חלוץ מאיורקה מתוסכל מספסולו המתמשך אבל לא מדבר על עזיבה: "אני צריך לעבוד קשה ולעשות הכל כדי לחזור להרכב"

פחוות משבוע לפני סגירת חלון ההעברות, תומר חמד נשאר נכון לעכשיו במאיורקה למרות ההתעניינות מצדה של שטוטגרט, והחלוץ הישראלי מקפיד בינתיים לא לדרוש מקבוצתו לעזוב, למרות שנדחק לספסל בחודש האחרון.

המאמן חואקין קפארוס צפוי להחזיר את חמד להרכב הפותח לצידו של ויקטור במשחק הליגה הקרוב מול מלאגה מחר (ראשון), בו תחזור מאיורקה הביתה אחרי שני הפסדי חוץ ששלחו אותה אל המקום הלפני אחרון בטבלה. חמד, שנכנס כמחליף בדקה ה-80 בהפסד לאספניול בשבוע שעבר (3:2) ורשם החמצה ענקית, תקוע על מאזן של שבעה שערים אליו הגיע בשלב מוקדם העונה, והוא מקווה לשבור את הבצורת מול האנדלוסים.

שחקן מאיורקה, תומר חמד, מול שחקן ולנסיה, טינו קוסטה. רויטרס
"עכשיו זה הזמן שלנו להישאר יחד בתור קבוצה". חמד/רויטרס

"כל השחקנים רוצים לשחק, אבל יש מאמן", אמר חמד לקראת המשחק. "אנחנו מקצוענים ומקבלים את מה שהמאמן רוצה. מבחינתי אני צריך רק לעבוד קשה יותר ולעשות את כל מה שאני יכול כדי לחזור להרכב. עכשיו זה הזמן שלנו להישאר יחד בתור קבוצה ולנסות לרשום סיבוב שני מוצלח יותר מהראשון".

על הסתבכותה בתחתית של מאיורקה, שתחסר את דודו אוואט הפצוע בשבועות הקרובים, אמר חמד: "כמובן שהמצב לא קל בשבילנו, אבל דיברנו על זה ואנחנו יודעים שצריך להמשיך להאמין שאנחנו מסוגלים לטפס במעלה הטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully