וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מנשה/חדרה/עמק חפר הדהימה את הוד השרון

הקבוצה המאוחדת, המצויה בתחתית הליגה, הפתיעה את קבוצה הצמרת בגביע עם 1:3 והצטרפה להפועל כפר סבא בחצי הגמר

סנסציה גדולה נפלה הערב (שישי) ברבע גמר גביע המדינה בכדורעף. מכבי הוד השרון החזקה, המדורגת שלישית בליגת העל, הפסידה 3:1 בחוץ לקבוצה המאוחדת של מנשה/חדרה/עמק חפר, אשר ניצחה רק שלושה משחקים מתוך 12 בליגה העונה ואף הובסה 3:0 בביתה על ידי הוד השרון לפני חודש בלבד.

המארחת, בראשות קינן קופטש וגמוז סוארס הברזילאי, נראתה נהדר ושלטה ברוב המערכות, כשהיא מנצחת 17:25, 15:25, 25:23, 18:25 ומדלגת אל חצי הגמר. בגלגולה הקודם של הקבוצה, בתור הפועל המעפיל, היא זכתה ב-12 גביעים, שיאנית הזכיות במפעל.

"הגענו עם אנרגיות טובות, שיחקנו טוב ועלינו", אמר לאתר איגוד הכדורעף המאמן המנצח יניב בר נצר. "הקבוצה הטובה יותר ניצחה, הם באו מוכנים והיו טובים מאוד, אנחנו פישלנו ולא הגיע לנו" סיכם המאמן המפסיד תומר רוסיאנסקי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגביע נגמר מוקדם מהמתוכנן להוד השרון. אלי קליינשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשחק נוסף ברבע הגמר, שנערך כבר אמש, גברה הפועל כפר סבא בשלוש מערכות 23:25, 16:25, 22:25 על הנציגה השנייה של הוד השרון, אליצור, שמשחקת בליגה השנייה. המשחק היה די צמוד, אבל הניסיון של כפר סבא עשה את שלו והיא בארבע הגדולות.

מחר תארח במשחק המרכזי (19:00, חוות הנוער) של שלב זה הפועל ירושלים את הדאבליסטית בחמש השנים האחרונות, מכבי תל אביב. ירושלים הפתיעה את הצהובים בליגה לפני כחודש בחמש מערכות ותנסה לחולל עוד סנסציה. עוד בשבת, מוליכת הטבלה הפועל מטה אשר/עכו מתארחת במשחק הרביעי של רבע הגמר אצל אליצור כרמיאל (20:00, פסגות).

חצאי הגמר ייערכו כבר ביום חמישי הקרוב, החל מהשעה 16:45, באולם תיכון רב תחומי בחדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully