וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דודו ביטון חתם עד תום העונה באפואל ניקוסיה

25.1.2013 / 20:20

תחנה נוספת באירופה לחלוץ הישראלי, שעבר בדיקות רפואיות ויושאל מסטנדרד ליאז’: "שמח לחזור לשחק, זה מועדון גדול"

החלוץ דודו ביטון נחת היום (שישי) אחה"צ בקפריסין, ובשעות הערב חתם עד תום העונה בשורות סגנית המוליכה אפואל ניקוסיה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הקבוצה הקפריסאית סיכמה את תנאי השאלתו אל מול סטנדרד ליאז' עד לתום העונה, ולאחר שעבר בדיקות רפואיות, חתם החלוץ באופן רשמי באפואל.

"אני שמח לחזור ולשחק כדורגל", אמר ביטון. "אפואל זה מועדון גדול ומוכר באירופה בזכות ההצלהח בליגת האלופות. אני מאוד מקווה שאצליח לעזור לקבוצה לזכות באליפות". בכך מצטרף ביטון למושבה הישראלי באי השכן הכוללת את המאמנים רוני לוי ורן בן שמעון והשחקנים ברק יצחקי, משה אוחיון, גיא חיימוב, רועי בקל, ניסו קפילוטו ואורי פסו.

כזכור, ביטון בן ה-24 סיכם לפני מספר שבועות עם ראשי סטנדרד ליאז' שיושאל עד לתום העונה על מנת לזכות לדקות משחק והקבוצה הבלגית, שרכשה את כרטיסו הקיץ תמורת 800 אלף יורו משרלרואה סירבו בתוקף למכור את השחקן אלא רק להשאילו אך אם זאת לא פוסלים למכור אותו בקיץ. ביטון התעקש לעבור לקבוצת צמרת אירופאית ודחה הצעות לשחק בקבוצות תחתית בבלגיה או לחזור לליגת העל. במהלך השבוע הודיע סוכנו דודו דהאן כי לשחקן הצעות מלגיה ורשה הפולניות וואסלוי הרומנית אך כעת, כאמור, החלוץ עובר לקפריסין.

לביטון ישנן 10 הופעות במדי סטנדרד ליאז' העונה בהן רשם שער אחד וכעת הוא ינסה לעזור לאפועל ניקוסיה במאבק האליפות, כאשר בשלב זה היא נמצאת במקום השני במרחק 6 נקודות מאנרתוזיס פמוגסטה של רוני לוי, ברק יצחקי ומשה אוחיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully