וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון קרוב לסיכום באפואל ניקוסיה

החלוץ צפוי לעבור בהשאלה מסטנדרד ליאז'. ייצא בימים הקרובים לקפריסין על מנת לסגור את תנאיו ולעבור בדיקות רפואיות

חלוץ סטנדרד ליאז' דודו ביטון קרוב לסיכום באפואל ניקוסיה, כך נודע לוואלה! ספורט. ביטון צפוי לצאת בימים הקרובים לקפריסין על מנת לסגור סופית את תנאיו בעסקת השאלה עד תום העונה. גורמים בקפריסין טוענים כי העסקה בין המועדונים סגורה וכל מה שנותר זה שהחלוץ יעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ויסגור את סופית את תנאיו בשורות סגנית המוליכה. מדובר בתפנית בעלילה, שכן רק השבוע הודיע סוכנו של השחקן, דודו דהאן, כי הוא ביטון מנהל עם לגיה ורשה הפולנית ו-ואסלוי הרומנית.

כזכור, החלוץ לא היה מרוצה ממעמדו ולפני מספר שבועות סיכם עם ראשי סטנדרד כי ייצא לחצי שנת השאלה כדי לקבל דקות משחק. בעקבות הבקשה, ביטון לא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בטורקיה והתאמן לאחרונה עם המילואים. השחקן דחה בימים האחרונים הצעה לעבור בהשאלה לבוורן וכן סירב למספר הצעות מקבוצות גדולות בליגת העל מכיוון שברצונו היה לשחק בקבוצת צמרת ביבשת.

- חלוץ ויסלה קראקוב דודו ביטון. AP
תחנה רביעית בקריירה האירופית. דודו ביטון/AP

ביטון, 24, צפוי לעבור לתחנה הרביעית בקריירה האירופית שלו. בינואר 2011 נמכר לשרלרואה ולמרות שכבש חמישה שערים בחצי עונה, ירד עם הקבוצה ליגה. אשתקד הושאל לוויסלה קרקוב הפולנית והרשים עם 16 שערים בכל המסגרות. בעקבות היכולת המרשימה, הוא נרכש בקיץ על ידי סטנדרד ליאז' תמורת 800 אלף יורו וחתם לארבע שנים, אך שיחק בשורותיה רק 10 משחקים, מתוכם אחד בהרכב, וכבש פעם אחת.

בתום 18 המחזורים הראשונים, מדורגת אפואל במקום השני בטבלה הקפריסאית עם 42 נקודות - שש פחות מאנורתוזיס של רוני לוי. כזכור, הקבוצה הקפריסאית הייתה ההפתעה הגדולה של ליגת האלופות בעונה שעברה, אז נעצרה רק ברבע הגמר על ידי ריאל מדריד, והיא הקבוצה הפופולרית והמצליחה ביותר בקפריסין, עם 21 אליפויות ו-19 גביעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully