וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אבוקסיס משנה מערך, הרוש יפתח בהרכב

בקבוצה מתכננים שינויים לקראת מכבי חיפה ועשויים לעלות עם שלושה בלמים. המגן שהגיע מסכנין יפתח על חשבון דנין

יומיים לפני המשחק מול מכבי חיפה, ערכה היום (שישי) הפועל תל אביב אימון בו תירגל לראשונה המאמן יוסי אבוקסיס את ההרכב שיפתח ביום ראשון ובו צפויים להיות שלושה שינויים מרכזיים. הראשון, שמעון הרוש יפתח כמגן השמאלי ויערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב על חשבון אלירן דנין. כמו כן, הקבוצה תעבור לשחק במערך של חמישה שחקני הגנה שיכלול שלושה בלמים. המשמעות היא שמור שושן יעלה במקומו של אריק דג'מבה דג'מבה המורחק בהרכב וישחק לצידם סאבו פאביצ'ביץ' ו-וואליד באדיר.

שמעון הרוש שחקן בני סכנין. מגד גוזני
הישר למים העמוקים. הרוש/מגד גוזני

לבסוף, טוטו תמוז יחזור להרכב על חשבונו של טל בן חיים הפצוע וישתף פעולה עם עומר דמארי בחוד כשמאחוריהם בקישור יהיו אלו חנן ממן, רועי גורדנה וניר נחום שישלימו את ההרכב של הפועל. אבוקסיס למעשה ממשיך באותה מגמה של השבועות האחרונים וגם ביום ראשון תגיע הפועל תל אביב על מנת לסגור את המשחק ולנסות לעקוץ את חיפה במתפרצות.

כזכור, אתמול הודיעה הקבוצה באופן רשמי כי השוער בוריס קליימן האריך את חוזהו בשלוש עונות נוספות. חוזהו המקורי של השוער הצעיר היה אמור לפוג בתום העונה הנוכחית, אך האדומים רצו להבטיח את הישארותו במועדון לטווח ארוך. בהפועל תל אביב התגבשה העונה החלטה עקרונית להעניק לו את אפודת השוער הראשון קליימן בן ה-23, שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, עבר לקראת גיל נערים למחלקת הנוער של הפועל כפר סבר, אך חזר לשורות האדומים מיד לאחר שעלה לבוגרים.

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תירגע, אתה בהרכב. תמוז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully