וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים בספק לדרבי, קליימן האריך חוזהו

חלוץ הפועל תל אביב, שסובל מקרע חלקי בשריר, יחמיץ את משחקיה הקרובים של קבוצתו. השוער חתם לשלוש עונות נוספות

הפועל תל אביב נמצאת במומנטום רע במיוחד, וגם מצב הרוח שלה לא משהו: טל בן חיים שסובל מקרע חלקי בשריר האחורי ייעדר במשך שלושה שבועות ויחמיץ את המשחקים החשובים שצפויים לאדומים בתקופה הקרובה.

בן חיים יחמיץ את משחקי הליגה של הפועל תל אביב מול מכבי חיפה ביום ראשון ומכבי נתניה בשבוע הבא ונמצא בספק גדול לדרבי התל אביבי שאמור להתקיים בתשיעי או ב-11 בפברואר. בנוסף, יחמיץ החלוץ בוודאות את משחק החוץ של הקבוצה מול הפועל באר שבע ביום רביעי במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
בשורה קשה לאדומים. טל בן חיים/קובי אליהו

בן חיים חש רגישות בשריר מאז המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני, אך לא ייחס לכך חשיבות יתרה. אתמול הכאבים התגברו ולכן הוחלט לרדת לעומקו של העניין והבדיקה גילתה כאמור קרע חלקי בשריר הירך האחורי. בעקבות הפציעה, שוחרר גם השחקן ממשחק האימון של נבחרת ישראל נגד הצעירה שנערך אתמול.

המגן השמאלי שמעון הרוש צפוי לחתום בהמשך היום רשמית על חוזה לשנתיים וחצי בשורות האדומים אחרי שעסקת העברתו מבני סכנין סוכמה. בעקבות צירופו של הרוש, אלירן דנין או יגאל אנטבי יעזבו. מי שעזב סופית את הקבוצה הוא זאב חיימוביץ', שהושאל עד תום העונה להפועל רמת גן.

בוריס קליימן, הפועל תל אביב. טל לוי
חוזה חדש. בוריס קליימן/טל לוי

חוזהו של בוריס קליימן הוארך בשלוש עונות נוספות

שוער הפועל תל אביב בוריס קליימן האריך היום (חמישי) את חוזהו בשלוש שנים נוספות. חוזהו המקורי של השוער הצעיר היה אמור לפוג בתום העונה הנוכחית, אך האדומים רצו להבטיח את הישארותו במועדון לטווח ארוך. בהפועל תל אביב התגבשה העונה החלטה עקרונית להעניק לו את אפודת השוער הראשון קליימן בן ה-23, שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, עבר לקראת גיל נערים למחלקת הנוער של הפועל כפר סבר, אך חזר לשורות האדומים מיד לאחר שעלה לבוגרים.

הוא שיחק בעבר גם כמושאל בקבוצות הבוגרים של הפועל כפר סבא ומכבי הרצלי, לפני ששב בשנית לאדומים בשנת 2011, כשמאמן הקבוצה דאז, דרור קשטן, החליט להחזיר אותו לסגל על מנת שישמש כשוער שני לאפולה אדל.קליימן אמר לאחר החתימה: "אני שמח להישאר בבית. בשיחות שלי ושל הסוכן שלי דודו דהאן עם הפועל היייתה אווירה טובה והם נתנו לי להרגיש שהם רואים בי חלק חשוב בבניית הקבוצה לשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully