וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מ.ס אשדוד: נגד ההיסטוריה

אשדוד תנסה להשיג ראשון בהיסטוריה בקרית שמונה (ש', 18:00) ותחסר את ורטה. בכורה למאוולי, רוצ'ט צפוי לפתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*קרית שמונה ואשדוד נפגשו 12 פעמים בליגה. האלופה ניצחה רק שלוש פעמים, אשדוד ניצחה ארבעה וחמישה משחקים נגמרו בתיקו.

*קרית שמונה לא הפסידה בבית מעולם לאשדוד. היא ניצחה 3 משחקים וסיימה עוד 2 בתיקו.

*אשדוד לא כבשה בקריית שמונה מאז דצמבר 2008 (רוג'ריו דוס-סנטוס, בתיקו 1-1).

*חלים זטמה שפט את קריית שמונה פעם אחת בליגת העל. זה קרה העונה, בהפסד הבית 1-0 למכבי נתניה.

*זטמה שפט את אשדוד 8 פעמים. במחצית המשחקים איתו אשדוד הפסידה, ב-3 ניצחה ועוד אחד סיימה בתיקו. בחוץ: תיקו ושני הפסדים. אין ניצחונות, 11.11 אחוזי הצלחה.

*יוסי מזרחי אימן 8 פעמים מול קריית שמונה, ניצח 4, סיים 3 בתיקו והפסיד רק פעם אחת (בסיבוב השלישי של העונה הקודמת).

נתונים: אתר דריבליסט

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. ברני ארדוב
לא רגילים לחגוג בקרית שמונה. שחקני אשדוד/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

האלופה, שניצחה רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים וסיימה את שלושת משחקיה הביתיים האחרונים בתיקו, מחפשת לחזור למסלול הניצחונות על מנת לבסס את מקומה במקום המוביל לפלייאוף העליון על חשבון היריבה מהמקום החמישי. בקריה הזכירו השבוע כי הקבוצה מעולם לא הפסידה בביתה לאשדוד וכי השער האחרון שכבשה האורחת באצטדיון הצפוני הובקע לפני למעלה מארבע שנים. בקריה עסקו השבוע בעיקר בעתידו של המגן אלעד גבאי ודרשו מהבעלים איזי שרצקי להחליט לגבי מעמדו ואכן, זה הודיע ביום חמישי כי גבאי נשאר ולפיכך הוא צפוילחזור להרכב של ברק בכר לקראת ההתמודדות. מי שצפוי לערוך הופעת בכורה בקבוצה הוא החלוץ הגנאי אוסיי מאוולי, שהרשים אשתקד במדי הפועל אשקלון ואמור לפתוח לצידו של שמעון אבוחצירא. בכר מתלבט גם בחוליית הקישור כאשר הקפטן אדריאן רוצ'ט עשוי לפתוח על חשבונו של דן איינבינדר.

מ.ס אשדוד:

הניצחון על מכבי תל אביב בשבוע שעבר הפיח תקוות חדשות בקבוצה. כעת, חשים בקבוצה, לשמור על המקום בפלייאוף העליון בסיום הליגה הסדירה, למרות התקופה האחרונה. מחר תצא הקבוצה לקרב חוץ קשה, מול האלופה עירוני קרית שמונה, במגרש בו לא כבשה הקבוצה שער מאז עונת 2008-9 ותנסה להמשיך במומנטום החיובי, אחרי הנצחון נגד הצהובים.

המאמן יוסי מזרחי יחסר את המגן עופר ורטה, שנפצע במשחק של הנבחרת הצעירה השבוע נגד הבוגרת וצפוי להיעדר גם ממשחק הגביע נגד הפועל רמת גן, באמצע השבוע הבא. ישראל ראש שתופקד כמגן ימני, נגד מכבי תל אביב, יפתח שוב באותה עמדה, כאשר גדי קינדה הצעיר אמור לפתוח במקומו של ורטה בקישור. בלם הרכש שי מימון שחתם השבוע רשמית במועדון, צפוי להיכלל בסגל, כמו גם החלוץ דימיטאר מקרייב שצפוי לעזוב את הקבוצה עוד במהלך חלון ההעברות הנוכחי. מקרייב שמבוקש במספר קבוצות רוסיות, עשוי למצוא עצמו בסופו של דבר בבית"ר ירושלים שרוצה אותו, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

בצוות המקצועי ימשיכו לבחון מספר שחקנים זרים שהגיעו למבחנים, כאשר הקשר המולדבי ראדו קטן שנפצע במשחק האימון מול קבוצת הנוער של המועדון, שוחרר וככל הנראה לא יוחתם. כבר היום תצא הקבוצה למלון כפר בלום, ותשהה בו עד למשחק בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה (ימין) מול עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
עשוי לפתוח במקום אייבינדר. רוצ'ט/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

קרית שמונה - אוסיי מאוולי

מאז שחרורו של לאסלו לנצ'ה ההונגרי חיפש בכר חלוץ זר שיחזק את החלק קדמי של קבוצתו. הפור נפל על מאוולי הגנאי, שחתם אחרי מגעים מלאי קשיים. מאוולי היה כוכב גדול בלאומית, אבל זכור יותר בשל פרשת ההקלטה של פרוספר אזגי שהגיעה עד לבית הדין. כעת על השחקן, ששיחק עד כה העונה בגאנה, להוכיח שאכן יש לו כדורגל והוא מסוגל לספק את המספרים המדהימים מאשקלון גם בליגת העל.

מ.ס אשדוד - יא יא פטי

הבלם הקונגולזי הוא מעוז ההגנה של אשדוד. בשבוע שעבר הוא גם תרם שער יקר שהפך לשער נצחון נגד מכבי תל אביב והתרומה שלו בחלק ההתקפי, בעיקר במצבים הנייחים היא מכרעת עבור הקבוצה. פטי שמשחק כבר מספר שבועות עם פציעה בשריר המפשעה הוא אחד משחקני המפתח של המאמן יוסי מזרחי ואם אשדוד חולמת לצאת עם נקודה, או שלוש מקרית שמונה, פטי ושאר חבריו לחוליית ההגנה, יצטרכו להיות במיטבם.

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי (ליאור לוי), שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ'ט (דן איינבינדר), סינטאיהו סלליך, אוסיי מאוולי, שמעון אבוחצירא.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, ישראל ראש, יא יא פטי, מיכאל סירושטן, רחמים צ'קול, ניר ביטון, בן בוטבול, דוד רביבו, גדי קינדה (חאתם עבד אלחמיד), מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב (אמיר בן שמעון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully