וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס עקצה את הקליפרס, הניקס גברו על בוסטון

הפסד שלישי רצוף, הפעם 93:88 לסאנס. כרמלו אנתוני הפגיז 28 נקודות בניצחון 86:89 בבוסטון, רונדו רשם טריפל דאבל

שלושה משחקים בלבד קיבלו את פנינו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA, כשבמוקד עמד מן הסתם מאבקם של הניקס מול בוסטון. זה הסתיים עם ניצחון חוץ של ניו יורק 86:89 אחרי שכרמלו אנתוני כיכב עם 28 נקודות במפגשו החוזר עם קווין גארנט אחרי העימות ביניהם רק לא מזמן. אורלנדו ממשיכה לצלול וספגה הפסד ביתי נוסף, הפעם 97:95 לטורונטו. מי שבהחלט יכולה להרגיש שהיא נמצאת במומנטום שלילי היא לוס אנג'לס קליפרס שרשמה הפסד שלישי ברציפות, הפעם לפיניקס 93:88.

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס מול קווין גארנט שחקן בוסטון. רויטרס
הפעם הוא דיבר רק על המגרש. אנתוני מול גארנט/רויטרס

בוסטון (22:20) - ניו יורק (14:26) 89:86

אחרי 11 הפסדים רצופים בבוסטון, הניקס סוף סוף מצליחים לנצח את הסלטיקס וזה קרה הלילה לא מעט בזכות כרמלו אנתוני שסיפק משחק גדול נוסף מבחינתו, שכלל 28 נקודות. קצת יותר משבועיים אחרי העימות המילולי בין מלו לקווין גארנט, השניים שוב נפגשו, אבל הפעם מלו, שהורחק אז בעקבות אותה תקרית, החליט להסתפק בדיבורים על המגרש בלבד.

מי שרשם טריפל דאבל גדול מבחינתו, שלא ממש עזר לקבוצה שלו לשים סוף לארבעת ההפסדים הרצופים הוא רייג'ון רונדו, שסיים עם 23 נקודות, עשרה ריבאונדים ו-11 אסיסטים. זהו הטריפל דאבל הרביעי שלו העונה. פול פירס תרם 22 נקודות משלו ולגארנט היו רק שמונה נקודות, אבל הוא סיים גם עם 12 ריבאונדים.

המשחק עצמו היה הפכפך מאוד בשלושת הרבעים הראשונים, כאשר היתרון עבר מקבוצה לקבוצה 17 פעמים, אבל כל זה קרה עד פתיחת הרבע האחרון. היתרון האחרון של הסלטיקס היה 65:66 כשנותרו 2:22 דקות לסיום הרבע השלישי, ומכאן הניקס נטלו את ההובלה והגדילו ל-76:84.

בוסטון הצליחה לצמק לשתיים בזכות גארנט ורונדו, אבל אמארה סטודמאייר הגדיל לארבע (3:24 דקות לסיום). רונדו צלף שתי זריקות מהעונשין, וג'יי אר סמית' הפגיז שלשה משלו. בהמשך רונדו עוד הקטין ל-89:86 עם סל שדה כשנותרו 40 שניות לסיום, וג'ייסון קיד הספיק להחטיא שלשה לניקס 14 שניות לסוף. פירס עוד איבד כדור וגמר את המשחק. אגב, זהו המשחק ה-27 ברציפות שאנתוני קולע לפחות 20 נקודות, והוא השלישי בהיסטוריה שעושה את זה אחרי ריצ'י גוארין (29) ופטריק אווינג (28).

אמיר ג'ונסון, דמאר דרוזן שחקני טורונטו חוגגים. רויטרס
היה חתום על שש הנקודות האחרונות של טורונטו במשחק. דרוזן חוגג עם ג'ונסון/רויטרס

פיניקס (28:15) - לוס אנג'לס קליפרס (12:32) 88:93

כנראה שההפסדים האחרונים שגולדן סטייט ולאוקלהומה סיטי לא הצליחו להשפיע מספיק חזק על הקליפרס, שמפסידה לעוד קבוצה שעל הנייר היא חייבת לגבור עליה. גוראן דראגיץ' היה ענק במחצית הראשונה עם 19 נקודות ובסך הכל סיים עם 24 נקודות כאשר הסאנס עולים ל-0:2 תחת המאמן הזמני לינדזי האנטר.

מארצ'ין גורטאט תרם 15 משלו, כולל שתי זריקות מהעונשין כשנותרו 23.3 שניות לסיום, ויחד עם לואיס סקולה ומרקייף מוריס שקלעו 14 נקודות כל אחד, פיניקס רשמה סוף סוף ניצחון שני ברציפות, משהו שהיא לא עשתה מאז ה-19 בדצמבר. הקליפרס, שעלו לשחק ללא כריס פול, קיבלה 21 נקודות מג'מאל קרופורד שלבדו לא יכול היה להושיע את הקבוצה שלו שנקלעה למותחן ברבע האחרון.

ביתרון 66:68 לפיניקס עם הכניסה לרבע הרביעי, הסאנס שמרו על ההובלה וגוראטאט אף העלה לשבע כשנותרו שלוש דקות לסיום. קרופורד עוד הספיק לצמק עם שלשה משלו 26 שניות לסוף, גורטאט כאמור הלך לקו ודייק פעמיים לעומת קרופורד שדייק פעם אחת, ובהמשך דראגיץ' הבטיח את הניצחון מהקו שש שניות לסוף.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס ג'מאל קרופורד. GettyImages
לא מסתדרים בלי כריס פול. ג'מאל קרופורד/GettyImages

אורלנדו (28:14) - טורונטו (27:16) 97:95

אחרי הניצחון על הלייקרס והכניעה למיאמי בהארכה, הראפטורס ממשיכים במגמת השיפור שלהם ורשמו הלילה את ניצחון החוץ החמישי שלהם העונה מ-23 משחקים. זה קרה מול יריבה אחרת עם מאזן שלילי עגום בזכות נקודות עם הבאזר של דמאר דרוזן, שקלע שתי נקודות קריטיות והיה חתום על שש הנקודות האחרונות של טורונטו במשחק.

דרוזן הנפלא הוביל את הראפטורס עם 22 נקודות, ואחריו כיכב גם אמיר ג'ונסון עם 21 נקודות ועשרה ריבאונדים. אגב, מבחינתו של ג'ונסון היה זה הדאבל דאבל השישי העונה. ניקולה ווצ'ביץ' הוביל את המג'יק עם 19 נקודות ו-14 ריבאונדים, וארון אפללו הוסיף 16 משלו כשגלן דייויס הסתפק ב-15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully