וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיירון רובלס הודיע: לא אייצג יותר את קובה

מדליסט הזהב ב-110 מטר משוכות מ-2008 זועם על היחס שקיבל מהעסקנים המקומיים. אלה טענו כי הודיע על פרישה

דיירון רובלס, אלוף ושיאן העולם לשעבר ב-110 מטר משוכות, הודיע הערב (חמישי) על פרישה מתחרויות בשל כעס כבד על התאחדות האתלטיקה הקובנית. לפני כשבוע הודיע רובלס, שגרף את מדליית הזהב באולימפיאדת בייג'ינג 2008, כי הוא לא מתכוון להשתתף בשנת המירוצים הקרובה בשל היחס הרע שקיבל, לדבריו, מהמנהלים הקובנים.

"זה רשמי, רובלס לא רוצה להיות חלק מהסגל האתלטי הארצי שלנו. הוא ביקש לפרוש והסכמנו לזה", אמר חורחה לואיס סאנצ'ס, הקומישנר של התאחדות האתלטיקה בקובה. "ניסינו לשכנע אותו, אבל הוא התעקש. הוא לא רוצה להתחרות יותר, ונכון לרגע זה הוא כבר לא חלק מהסגל שלנו".

דיירון רובלס אצן קובני. רויטרס
כבר לא רוצה לייצג את קובה. רובלס/רויטרס

בתקופה האחרונה סבל אחד האצנים הגדולים ביותר של קובה מסדרה של פציעות, ולטענתו של רובלס, הוא נותר לבדו במערכה. לפני מספר שבועות התבטא בנושא מאמנו של רובלס, סנטיאגו אנטונאס, ואמר: "דיירון מאוד כועס, הוא לא מקבל עזרה, ולא מדובר כאן על עניין כלכלי, אלא אישי. מדובר כאן על לעזור לבנאדם. אף אחד לא מדבר איתו, אף אחד לא בא לבקר אותו, הם לא מתייחסים אליו כמו אדם, כמו אתלט, ואני לא רוצה להגיד יותר מזה".

רובלס, בסך הכל בן 26, זכה, כאמור, במדליית הזהב ב-2008, ובאותה שנה קבע שיא עולם חדש כשעצר את השעון על 12.87 שניות (מאז נשבר שיאו על ידי אריאס מריט, שקבע תוצאה של 12.80 שניות). בגמר האולימפי האחרון בלונדון שוב נפצע, ונאלץ לדדות מהמסלול עוד לפני קו הסיום.

דיירון רובלס אצן קובני. רויטרס
בשנים האחרונות סבל מפציעות רבות. רובלס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully