וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דהן, עגייב ומרינקוביץ' תורגלו בהרכב

24.1.2013 / 20:10

דרור קשטן מתכנן מיני מהפכה בהרכב לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים. ארתוראס רימקביצ'יוס צפוי לנחות ביום ראשון

לאור התוצאות המאכזבות והיכולת החלשה בתקופה האחרונה, מאמן בני יהודה דרור קשטן, צפוי לערוך מיני מהפכה בהרכב הקבוצה לקראת משחק החוץ נגד בית"ר ירושלים בשבת בטדי. על פי התרגול הטקטי שנערך הערב (חמישי), נראה כי הקפטן הוותיק כפיר אדרי יאבד את מקומו בהרכב, ועוז ראלי יפתח במקומו כמגן שמאלי.

שני שינויים נוספים שמתכנן קשטן הם הרכבתם של הרכש החדש רפי דהן על חשבונו של הקשר הצעיר סתיו פיניש בקישור האחורי, וחזרתו להרכב של הקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ', במקומו של שלו מנשה. שחקן נוסף שאמור לפתוח, לפחות על פי אימון הערב הוא הקשר הצעיר אמיר עגייב.

למרות השינויים בתרגול הטקטי, ימתינו השחקנים לאימון המסכם ביום שישי, שכן גם בשבוע שעבר תירגל קשטן מספר שחקנים באימון הטקטי, אך בסופו של דבר בחר שלא לבצע חלק מהשינויים. בבני יהודה דיברו היום על חשיבות המשחק נגד הבית"רים שמתמודדים עם הזהובים על מקום בפלייאוף העליון. אחרי שלושה משחקים בהם הקבוצה לא ניצחה, ינסו השחקנים של קשטן לחזור עם שלוש נקודות, דווקא ממשחק החוץ הקשה בטדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לשכונה. ארתוראס רימקביצ'יוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, החלוץ הליטאי ארתוראס רימקביצ'יוס, שסיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה, כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט, צפוי לנחות ביום ראשון בישראל למספר ימי התרשמות הדדית. פרטיו הכספיים של החלוץ הליטאי כבר סומכו כאמור, ואם יעבור בשלום את הבדיקות הרפואיות, הוא צפוי לחתום באופן רשמי על חוזהו במועדון כבר במהלך השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully