וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון דרמטי לנס ציונה על עירוני רמת גן

קבוצתו של עמי נאווי עוד הוליכה בשניות הסיום, אבל שלשה של גיל אמיתי על הבאזר קבעה 60:61 והחזירה את נס ציונה לפסגה

בפתיחת המחזור ה-14 בליגה הלאומית בכדורסל ראתה עירוני נס ציונה את הפועל נהריה עוקפת אותה בסיבוב וכובשת את הפסגה. הערב (חמישי) עמדו שחקניו של נדב זילברשטיין בפני הפסד נוסף, אבל למזלם, היה להם את גיל אמיתי, שצלף שלשה על הבאזר והוביל אותם לניצחון ביתי 60:61 דרמטי על עירוני רמת גן.

גיל אמיתי שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
שלשה ענקית. אמיתי/ברני ארדוב

דווקא האורחים נראו טוב יותר בפתיחה, וקיבלו משחק טוב של טיירון קנט שהוליך אותם ליתרון 9, אבל נס ציונה התאוששה במהירות, ואל המחצית היא הגיעה בפיגור נקודה בלבד. אל המחצית השניה עלו המארחים ממוקדים בהרבה, הקשיחו את ההגנה שלהם ועם דקות טובות של טל דן טסו ל-10:20 ברבע השלישי כדי לתפוס את היתרון. רמת גן לא הרימה ידיים, ומפיגור דו ספרתי היא טסה ל-6:17 ויתרון 2, חצי דקה לסיום.

טל דן לקח אחריו בהתקפה האחרונה אבל החטיא, יעקובוביץ' ניסה לירות מבחוץ אבל השלשה שלו לא פגעה בטבעת, רמת גן שוב לא לקחה ריבאונד והכדור הגיע לגיל אמיתי, שעד לאותו רגע החטיא את כל שלושת הניסיונות שלו במחוץ, אבל הכדור שלו צלל פנימה עם הבאזר, והעניק ניצחון סופר מתוק ודרמטי למארחים.

טל דן הוליך את קלעי נס ציונה עם 14 נקודות (5 מ-17 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, טל קרפלס רשם 13 ובילאל בן הוסיף 12 ו-8 ריבאונדים. גיל אמיתי סיים עם 11. את קלעי רמת גן הוליך טיירון קנט עם 15.

מאמן מכבי חיפה עמי נאווי. מגד גוזני
לא האמין שזה קרה לו. נאווי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully