וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: גאנה ניצחה 0:1 את מאלי

ווקאסו מובארק הכריע את המשחק בפנדל והעלה את נבחרתו לראש בית ב'. פיינטסיל שיחק 90 דקות. ניז'ר - קונגו 0:0

גאנה עלתה הערב (חמישי) לראשות בית ב' של אליפות אפריקה, כשניצחה 0:1 את מאלי ועשתה צעד לקראת העפלה לרבע הגמר. ווקאסו מובארק הכריע את ההתמודדות מהנקודה הלבנה, וגאנה שמחה לשמוע גם על ה-0:0 במשחק הנוסף בין ניז'ר לקונגו. כעת לגאנה ארבע נקודות, מאלי עם שלוש, קונגו עם שתיים וניז'ר עם נקודה. במחזור הסיום תפגוש ניז'ר את גאנה, ובמקביל קונגו תשחק מול מאלי.

קוג'ו אסמואה שחקן נבחרת גאנה, מימין, עם ווקאסו מובארק. AP
יודע למי להודות. ווקאסו מובארק, משמאל, עם קוג'ו אסמואה/AP

גאנה - מאלי 0:1

בשלב הבתים בטורניר אשתקד, נפגשו שתי הנבחרות וגאנה ניצחה 0:2. למרות זאת, שתיהן עלו יחד לרבע הגמר, הודחו רק בחצי והתמודדו שוב בקרב על המקום השלישי, אז מאלי הייתה זו שחגגה עם 0:2. הניצחונות לסירוגין נמשכו גם באליפות בדרום אפריקה, כשהכוכבים השחורים זכו בשלוש הנקודות ועלו למקום הראשון בבית ב'.

גאנה ערכה שלושה שינויים בהרכב, כשבין היתר דרק בואטנג איבד את מקומו בקישור. ג'ון פיינטסיל שמר על מקומו בהגנה, הגן יחד עם חבריו על השער ובדקה ה-36 ראה את עמנואל באדו מוכשל ברחבה. ווקאסו מובארק ניגש לבעוט את הפנדל ודייק מול ממאדו סמאסה. המחצית השנייה הייתה עמוסה בכרטיסים צהובים ועבירות קשות, ודווקא גאנה הייתה קרובה יותר לשער נוסף. סיידו קייטה, שהעניק למאלי ניצחון דחוק על ניז'ר, לא יכול היה להושיע הפעם.

אוהד נבחרת קונגו באליפות אפריקה. רויטרס
הרבה צבע ביציעים. אוהד נבחרת קונגו/רויטרס

ניז'ר - קונגו 0:0

אחרי שלושה הפסדים בטורניר הקודם ועוד אחד מול מאלי במחזור הפתיחה, ניז'ר השיגה סוף כל סוף נקודה היסטורית באליפות אפריקה. גרנוט רור שמר על ההרכב שכמעט חילץ תיקו נגד מאלי, ולא היה רחוק מלהשיג שער מוקדם. מודיבו סידיבה חטף כדור מהגנת קונגו בדקה החמישית וחדר לרחבה, אבל מול השוער בעט לקורה הרחוקה. המשחק התאזן בהמשך, שתי הנבחרות קיבלו הזדמנויות להכריע, אך דיומרסי אמבוקני הקונגולזי וטרזור אמפוטו מניז'ר החמיצו.

דיומרסי אמבוקני שחקן נבחרת קונגו אחרי שהחמיץ מול נבחרת ניז'ר. Schalk Van Zuydam, AP
היה קרוב. דיומרסי אמבוקני/AP, Schalk Van Zuydam

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully