וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: ניגריה וזמביה נפרדו ב-1:1

שתי הפייבוריטיות עדיין ללא ניצחון. אובי מיקל החמיץ פנדל (26). ניצחון היסטורי ומדהים לבורקינה פאסו - 0:4 על אתיופיה

בית ג' של אליפות אפריקה, שסיפק שתי תוצאות תיקו במחזור הראשון, הביא איתו תוצאת תיקו נוספת היום (שישי) ותוצאה אחת גדולה. במשחק הראשון, נפרדו שתיים מהפייבריטיות לתואר, זמביה וניגריה, ב-1:1 מסקרן למדי. בעימות השני תתמודד אתיופיה הצנועה מול בורקינה פאסו.

שוער נבחרת זמביה קנדי מוויני חוגג שער. Armando Franca, AP
כמה שמחה. שוער זמביה קנדי אמווינה חוגג את השער שהביא לקבוצתו נקודה יקרה/AP, Armando Franca

זמביה - ניגריה 1:1

שתי המועמדות לעלייה מהבית חוו סצנריו דומה במחזור הפתיחה: זמביה שמטה יתרון מול אתיופיה ששיחקה ב-10 שחקנים, בעוד ניגריה איבדה את הניצחון שלה ממש בשנייה האחרונה של תוספת הזמן נגד בורקינה פאסו. שתיהן חיפשו ניצחון ראשון היום, אולם המפגש המסקרן הזה הסתיים בחלוקת הנקודות שמשמעותה ברורה: הכל יוכרע במחזור האחרון. ג'ון אובי מיקל יכול היה להעלות את ניגריה ל-0:1 בדקה ה-26 מהנקודה הלבנה, אך בעט לקורה. בדקה ה-57 חיפה עליו עמנואל אמניקה והעניק לניגרים יתרון יפה, אלא שזמביה לא ויתרה, ובדקה ה-84 היא קיבלה מתנה ענקית מהשופט בדמות פנדל מפוקפק ביותר. השוער קנדי אמווינה, שעצר פנדל במשחק הראשון, שלח בעיטה נפלאה לחיבוריו הימניים של וינסנט אניימה, ופנימה, כדי לקבוע את תוצאת המשחק. אניימה שיחק 90 דקות עבור הניגרים, נוסא איגייבור פתח והוחלף בדקה ה-76. מנגד, עמנואל מאיוקה רשם 90 דקות עבור זמביה.

בורקינה פאסו - אתיופיה 0:4

חברים, חברות, זה בהחלט יהיה הזמן לקום ולהריע לבורקינה פאסו החביבה, ששברה הערב רצף נורא ואיום של 18 משחקים ללא ניצחון באליפות אפריקה, עלתה לפסגת הבית ועשתה צעד ענק אל עבר השלב הבא. אחרי התיקו המרשים עם ניגריה במשחק הפתיחה, התפוצצה ברוקינה פאסו עם רביעיה נהדרת, והציגה לראווה משחק ענק של אלן טראורה. חלוץ לוריין, שעשוי לעבור לליברפול בימים הקרובים, הפציץ צמד גדול - הראשון בדקה ה-34, השני עם בעיטה בלתי ניתנת לעצירה בדקה ה-74. ג'קאריג'ה קונה, אקס הפועל פתח תקוה, הוסיף שער נוסף בדקה ה-79, והדובדבן על הקצפת הגיעה חמש דקות בתוך תוספת הזמן, מרגליו של ג'ונתן פיטרויפה. כל זאת, למרות הרחקתו של השוער עבדולאי סולמה בדקה ה-60.

שחקני נבחרת בורקינה פאסו חוגגים. רויטרס
איזה ניצחון מתוק. בורקינה פאסו חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully