וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'רמיין טיילור שוחרר

הגארד האמריקאי בן ה-26, ששיחק בשני משחקים בשורות האדומים, קיבל הצעה מסין וביקש לעזוב. הקבוצה תפוצה כספית

הפועל תל אביב בכדורסל ממשיכה בניסיונותיה לצרף שחקני חיזוק, אך נתקלת שוב ושוב בחוסר מזל. לאחר שמאט בולדין הוחתם ונפצע כבר בדקה הראשונה בה עלה לשחק במדי האדומים, היום (חמישי) שיחררה הקבוצה הודיעה רשמית כי גם ג'רמייין טיילור, שהגיע לסיכום עם הקבוצה, לא ישחק בקבוצה בסופו של דבר. הגארד האמריקאי בן ה-26 הספיק לשחק במדי האדומים שני משחקים בלבד, אך ביקש להתיר את חוזהו לאחר שקיבל הצעה כספית גבוהה מקבוצה בסין. האדומים נענו לבקשה, אך יפוצו בסכום כספי שטרם נקבע. המנהל המקצועי של הקבוצה, אורי שלף, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "השחקן קיבל אתמול בלילה הצעה מפתה בסין, שכללה פיצוי בשבילנו. אנחנו לא יכולים להחזיק אף אחד בכוח ומאחלים לו בהצלחה".

טיילור הוא בוגר מכללת מרכז פלורידה משנת 2009, כשבשנתו האחרונה במכללות היה לקלע השלישי בטיבו בכל ליגת המכללות עם 26.2 נקודות בממוצע, אליהן הוסיף 5.2 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים. ההצלחה שלו גרמה למספר קבוצות NBA להתעניין בו ו-וושינגטון בחרה בו במקום 32 בדראפט 2009. הוויזארדס העבירו את הזכויות על טיילור ליוסטון, והוא שותף ב-28 משחקים בעונת 2009/10, תוך שהוא מעמיד ממוצעים של 4.4 נקודות ו-1.6 ריבאונדים למשחק. את המשך העונה העביר בריו גרנדה בליגת הפיתוח.

את עונת 2010/11 פתח טיילור בשורות יוסטון ושותף בשמונה משחקים לפני שנשלח בטרייד לסקרמנטו. הוא רשם 26 הופעות במדי הקינגס ורשם 7.1 נקודות, 2 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים בממוצע למשחק. את העונה שעברה פתח בליגה הסינית, אך לאחר חודשיים חזר לליגת הפיתוח. העונה שוחרר מהסגל של מינסוטה לפני פתיחת העונה והצטרף לסן סבסטיאן מהליגה הספרידת, במדיה רשם 9 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully