וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: שלומי דורה סילק את עלי עוסמאן מהאימון

24.1.2013 / 13:01

המאמן לא אהב את חוסר הרצינות שהפגין המגן. השחקנים ממשיכים לזעום על העיכוב במשכורות: "איך אין כסף בינואר?"

לא רגוע בבני סכנין. מאמן הקבוצה, שלומי דורה, סילק את מגן הקבוצה עלי עוסמאן מהאימון, זאת לאחר שלא אהב את חוסר הרצינות שהפגין המגן לטענתו במהלכו. עוסמאן היה אמור להיות זה שיחליף את שמעון הרוש בעמדת המגן השמאלי הפותח של הקבוצה, אך אחרי שנזרק באסם גנאים עשוי להיות זה שיפתח. כזכור, שמעון הרוש סגר אתמול (חמישי) בהפועל תל אביב ויעבור תמורת 250 אלף שקל לשנתיים וחצי. המגן אמור להיפגש עם הנהלת הפועל תל אביב במטרה לחתום רשמית.

ישראל זגורי שחקן הפועל רמת גן (ימין) מול עלי עוסמאן שחקן בני סכנין. יותם רונן
שילם את המחיר על חוסר הרצינות. עוסמאן/יותם רונן

הרוחות בבני סכנין ממשיכות להיות סוערות, בייחוד לאור הבעיות מסביב לקבוצה בשבועיים האחרונים. גם היום למרות הבטחת ההנהלה המשכורות לא התקבלו והשחקנים ממשיכים להיות כעוסים במיוחד על ההתנהלות. "זה לא ייתכן. אתמול אומרים היום והיום אומרים מחר. ההנהלה צריכה להגיד תודה שאנחנו לא שובתים. איך בינואר אין כבר כסף? לא מספיק שאין משכורות משחררים לנו שחקנים שאין להם אפילו עדיין מחליף זה לא קורה בשום קבוצה. שיהיה ברור לכולם אנחנו במצב הגרוע ביותר מכל קבוצות התחתית".

בבני סכנין מעוניינים לבחון את נוח סדוואה שאמור לחתום במכבי חיפה ולזרז את ההחתמה של אדיר טובול במקומו של הרוש. בקבוצה מקווים שאקס הפועל עכו ג'קו ערפאת, שנמצא במגעים עם הקבוצה, ינחת בקרוב בישראל ויצטרף לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully