וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מקסים ז'וס סירב לקצץ בשכרו ועשוי לעזוב

22.1.2013 / 11:49

הקשר הצרפתי, כמו מחמוד עבאס, לא נענה לדרישת ההנהלה ובקבוצה לא יעמדו בדרכו. שחקנים נוספים יתבקשו לקצץ בשכרם

one

בני סכנין ביקשה ממקסים ז'וס לקצץ בשכרו, אך בשלב זה השחקן מסרב לעשות זאת והוא עשוי למצוא את עצמו בקבוצה אחרת, כאשר בסכנין לא יעמדו בדרכו.

בשל הבעיות הכלכליות, בסכנין מנסים למצוא דרך לחסוך בכספים ואחרי שנתקלו בסירוב מצידו של מחמוד עבאס לקצץ בשכרו, הם פנו לקשר הצרפתי בדרישה זהה. בעקבות סירובו, סיכמו אנשי סכנין ונציגי השחקן כי הקשר רשאי לחפש קבוצה אחרת ואם תימצא כזו הוא יעזוב.

מקסים ז'וס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
סכנין בצרות. ז'וס/אדריאן הרבשטיין

יש לציין כי בקבוצה לא רוצים לראות את ז'וס עוזב: "ההחלטות האחרונות עשויות להחליש אותנו משמעותית", אמר שחקן בסכנין, "אנחנו בקרבות תחתית וכל שחקן שעוזב זה אבידה קשה".

בינתיים, שחקני סכנין זועמים על כך ששוב הם נתקלים בעיכוב במשכורות ועדיין לא קיבלו את משכורות חודש דצמבר. בקרב השחקנים מקווים שהעיכוב לא יימשך יותר מדי זמן וחלק מהם מנסים להוביל מהלך של השבתת האימונים עד לקבלת המשכורות, מהלך שבשלב זה לא זוכה להסכמה כוללת.

אם ז'וס אכן יעזוב, בסכנין עשויים לנסות ולחזור לאופציית ג'ואל דמאו. בנוסף, בקבוצה צפויים לפנות לשחקנים נוספים בדרישה לקצץ משכרם. עבאס שקיבל גם הוא אישור לעזוב, מבוקש מאוד בהפועל רמת גן ואם הנושא הכספי יסודר, הוא עשוי לעבור לאורדונים. אוהדים הגיעו היום למתחם וביקשו מעבאס שלא לעזוב את הקבוצה. מחר (רביעי), צפויה להיערך פגישה בין סכנין להפועל תל אביב בנושא שמעון הרוש. אימון הקבוצה מחר ייערך במגרש בכאוכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully