וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "חייבים להשקיע, צריך חלוץ עם מספרים"

24.1.2013 / 8:47

אכזבה לאחר ההפסד בגביע הטוטו, ביקורת על שחקני מפתח. סבע קיבל אישור לעזוב, אדרוביץ' מסרב להגיע להתרשמות

one

"במקום לומר שקאלה ניצח להם את המשחק, אולי כדאי שנסתכל איפה אנחנו טעינו. מי שראה אתמול את ההחמצות של גבאי ואקסברד, מבין למה היה צריך להגיע לכאן חלוץ כבר מזמן. זה משחק עם תוצאה של חוסר ביטחון", כך אמרו אתמול (רביעי) שחקנים בהפועל באר שבע, שרשמה אכזבה גדולה בעקבות ההפסד בגמר גביע הטוטו. באר שבע תזכה למענק כולל של 950 אלף שקל בעקבות ההגעה לגמר גביע הטוטו, משהו שאמור לעזור לקבוצה להגיע להחלטה בעניין הרכש.

עם החלוץ אדמיר אדרוביץ', מלך שערי הליגה במונטנגרו, קיימים פערים כספיים, אך בכל מקרה השחקן מסרב להגיע להתרשמות. "אנחנו זקוקים לחלוץ עם מספרים", אמרו בקבוצה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט עוד לפני המשחק, הקשר דיא סבע שוחח עם המנכ"ל אסי רחמים והמאמן אלישע לוי וביקש לעזוב את הקבוצה. אלישע לוי אמר אתמול בהקשר שלו: "מי שרוצה להיות בבאר שבע, צריך להיות כאן עם כל הלב. מי שלא, אין טעם שישחק". אתמול, לאחר המשחק, קיבל סבע אישור לעזוב את הקבוצה. במועדון לא היו מרוצים מאבירם ברוכיאן, סיארז' נאסר ואופיר דוידזאדה.

עידו אקסברד שחקן הפועל באר שבע מול אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
"מי שראה אתמול את ההחמצות של גבאי ואקסברד, מבין למה היה צריך להגיע לכאן חלוץ כבר מזמן". עידו אקסברד/קובי אליהו

אקסברד: "בדרך כלל אני בועט ימינה"

"מאוד מאכזב. אחרי המשחק אלישע לוי ניגש אליי ואמר לי שבדרך כלל אני בועט טוב, וביקש שארים את הראש", אמר עידו אקסברד, שהחמיץ פנדל שעלה לבאר שבע בהפסד של 250 אלף שקל ואיבוד הגביע. "בדרך כלל אני בועט לצד השני, בחצי הגמר בעטתי ימינה. בשנייה האחרונה שיניתי, זה מה שיצא. מי שמכיר את קאלה יודע שהוא עובד הרבה על אמוציות, אז כל מה שבעטנו אחר כך פגע בו, גם הנגיחה של דובב".

החלוץ נשאל לגבי עתידו, לאחר שסיכם בהפועל רמת גן ואז הודיע המאמן אלישע לוי שהוא נשאר. "הכל יכול להיות עד סוף העברות, אבל ממה שאני מבין כרגע אני בקבוצה ואני משחק. זה טוב ומשמח אותי. כל עוד לא אומרים לי דבר אחר אני פה. אני רוצה לשחק כדורגל, אם זה יהיה בבאר שבע אני יותר מאשמח. אם יקרה משהו אחר אעשה את החושבים שלי. לפני הפציעה היה לי קטע שלא שיחקתי. קבוצות תמיד רוצות להתחזק בינואר, אבל גם אם יביאו חלוץ זה לא מחייב שלא אקבל דקות".

"הליגה זאת אופרה אחרת, היום היה לחץ חיובי, בשבת זה לחץ אחר", סיכם החלוץ את המפגש הראשון מבין שניים מול הקבוצה של ניר קלינגר. "הליגה זה הלחם והחמאה. אם ננצח נגדיל את הפער לתשע נקודות וזה ייתן לנו אוויר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully