וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: אלעד גבאי יישאר בקבוצה עד תום העונה

תהל אלון

24.1.2013 / 20:38

האלופה מאסה בסחבת במשא ומתן עם מכבי ת"א, הפועל ת"א לא עמדה בדדליין ובמועדון הודיעו: המגן לא יעזוב בחלון ההעברות

one

עירוני קרית שמונה הודיעה הערב (חמישי) באופן סופי: אלעד גבאי יישאר בקבוצה, ולא יעבור למכבי או הפועל תל אביב. באתר הרשמי של האלופה נכתבה הודעה שפירטה את השתלשלות האירועים בימים האחרונים: "ב-9 לינואר, יומיים לאחר המשחק מול מכבי תל אביב, נפגש יו"ר המועדון, איזי שרצקי עם ג'ורדי קרויף ואישר לו לנהל משא ומתן עם אלעד גבאי, זאת לאחר שדרש עבורו 350 אלף יורו ואת המגן עומר ורד. השניים נפרדו כאשר איזי ממתין לתשובה מקרויף. לאחר שהתברר כי ורד לא יגיע לקרית שמונה ובשל בקשתו של אלעד גבאי לעבור לשורות מכבי תל אביב ואף לקחת על עצמו חלק קטן מהסכום , הסכים שרצקי על העברתו של המגן לשורות מכבי תל אביב ואף אפשר לאחרונים לעשות זו בשני תשלומים".

"בתקופה זו סיכם אלעד גבאי את תנאיו מול מכבי תל אביב, אך באורח פלא מיד לאחר אישורו של שרצקי לביצוע העסקה מכבי תל אביב לא השיבה להצעה. לאורך כל תקופה זו, ניסו גורמים בכירים בהפועל תל אביב לנהל מול שרצקי משא ומתן לצירופו של גבאי, אך זה ענה להם כי: "כל עוד אין תשובה שלילית ממכבי תל אביב, לא יתנהל משא ומתן גם עם הפועל". כאשר התברר כי מכבי תל אביב החתימה בינתיים שני שחקנים, ביניהם שחקן הגנה ארגנטינאי. ולאחר בירור מול סוכנו של גבאי אשר הודיע כי לא מתקיים שום מגע מול מכבי תל אביב, הבין שרצקי כי האחרונים ירדו מהעניין".

אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה המורחק. אדריאן הרבשטיין
נשאר באלופה, וזה סופי. גבאי/אדריאן הרבשטיין

"בניסיון אחרון לברר את עמדת מכבי תל אביב, פנה שרצקי לקרויף השוהה בחו"ל וביקש ממנו תשובה סופית שכן הוא אינו רוצה להתחיל במשא ומתן עם קבוצה נוספת ללא ידיעתם", נכתב בהודעה. "קרויף מצדו הודיע כי הוא מכבד זאת, אך אין בידו תשובה סופית לגבי צירוף המגן וכי שרצקי יכול לפעול כפי שהוא חושב לנכון. לאור זאת הודיע שרצקי לקבוצת הפועל תל אביב, כי כעת לאחר שמכבי תל אביב ירדה מהפרק, ניתן לקיים משא ומתן על המגן. הפועל מצידה הודיע כי הוא מוכנה לשלם את סכום העברה אותו דורש שרצקי ואף להעביר את מגן הקבוצה חוטבא לשורות קריית שמונה. כמו כן הסכים שרצקי לפרוס את התשלום עבור השחקן לשלוש שנים".

"שרצקי הודיע לאלעד גבאי כי הוא מורשה לנהל משא ומתן עם קבוצת הפועל תל אביב אך יחד עם זאת סיכמו השניים כי לאור הסחבת בנושא, אם לא יצלח המשא ומתן עד יום חמישי, ישאר המגן בשורות עירוני קרית שמונה עד סוף החוזה בין הצדדים. חשוב לציין כי איזי שרצקי מעולם לא רצה בעזיבתו של אלעד גבאי, ומלבד הרצון העז של השחקן לעזוב את הקבוצה בשל הצעה מפתה ממועדון אחר וההתחשבות בו, אין ולא היה כל רצון לראות את אלעד עוזב את המועדון".

מעבר לכך בקבוצה יחדשו היום את האימונים לאחר שאמש שהו ביום חופש וימשיכו בהכנות לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד. בהרכב הראשון של ברק בכר צפוי שינוי אחד משמעותי, כאשר ככל הנראה החלוץ הגנאי אוסיי מאוולי שהצטרף לקבוצה בשבוע שעבר יפתח בהרכב, למרות שהוא עדיין לא בכושר משחק מלא. גם הקפטן אדריאן רוצ?ט ישוב ככל הנראה להרכב בעקבות היכולת הטובה שהציג במשחק מול הפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
איזי שרצקי הבעלים של עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
"איזי שרצקי מעולם לא רצה בעזיבתו של אלעד גבאי, ומלבד הרצון העז של השחקן לעזוב את הקבוצה בשל הצעה מפתה ממועדון אחר וההתחשבות בו, אין ולא היה כל רצון לראות את אלעד עוזב את המועדון"/קובי אליהו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully