וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "אין עסקה, אלעד גבאי נשאר אצלנו"

תהל אלון

20.1.2013 / 11:51

בעלי קרית שמונה הודיע שהמגעים עם מכבי תל אביב הופסקו. אכזבה אחרי ההפסד בבאר שבע: "הפלייאוף העליון מתרחק"

one

אלעד גבאי מתרחק ממכבי תל אביב. בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי אמר הבוקר (ראשון) לוואלה! ספורט: "נתתי הצעה למכבי תל אביב, שכללה בתוכה את המעבר של עומר ורד לקרית שמונה, כרגע הם לא עומדים בה. מאחר והשחקן לא עובר אלינו, אין עסקה וגבאי נשאר אצלנו".

אכזבה רבה נרשמה בעירוני קרית שמונה אמש (שבת) אחרי ההפסד להפועל באר שבע 1:0. חדר ההלבשה היה שקט מתמיד לאחר המשחק. השחקנים לא החליפו מילה ביניהם והפנים שלהם אמרו את הכל. האלופה ממשיכה לאבד גובה ונקודות וכעת גם הפלייאוף העליון לא נראה כמטרה כל כך פשוטה.

גם ברק בכר הודה ש"בזמן האחרון לשחקני קבוצתו מתעוררים רק אחרי ספיגת שער" ואין ספק שלמאמן מחכה עוד עבודה רבה בעיקר בחלק ההתקפי של הקבוצה. במועדון מקווים כי אוסיי מאוולי, חלוץ הרכש שחתם בקבוצה, ישתלב במהירות ויעניק תוספת חיזוק משמעותית לחוד.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
הקבוצה שלו מאבדת גובה. ברק בכר/קובי אליהו

גם יממה לאחר ההפסד, שחקנים בקבוצה היו מאוכזבים מהתוצאה ומהדרך, ואמרו לוואלה! ספורט: ?אנחנו יותר מידי זמן בלי ניצחון וחבל מאוד, במקום להידבק למעלה אנחנו מאבדים נקודות. מקווים שלא נבכה על הנקודות האלה כי הפלייאוף העליון רק מתרחק מאיתנו?.

שחקן אחר בקבוצה אמר: ?באר שבע פשוט רצו יותר מאיתנו, אין הגדרה יותר טובה לזה, בשבועיים האחרונים יוצא שאנחנו מגיעים למשחקים מול קבוצות אחרי שמכבי תל אביב מביסה אותם ואז הן מגיעות מולנו הרבה יותר דרוכות ומחויבות. הן רוצות להחזיר את הכבוד שלהם כמו שבאר שבע רצתה אתמול וכנראה שאנחנו לא רצינו מספיק. זו אומנם קלישאה אבל חיה פצועה תמיד הכי מסוכנת?

שחקני הקבוצה יקבלו מנוחה היום וככל הנראה גם מחר וביום שלישי ישובו לאימונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שמעון אבוחצירא עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
לא הצליח לעשות הרבה. שמעון אבוחצירא/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully