וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את קרית שמונה 0:1

מערכת וואלה! ספורט

19.1.2013 / 20:41

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, באר שבע התאוששה במשחק קשה מול האלופה. וויליאם סוארס כבש את שער הניצחון (31)

one

שבוע לא פשוט עבר על הפועל באר שבע. הקבוצה של אלישע לוי הגיעה הערב (שבת) למשחק מול האלופה, עירוני קרית שמונה, אחרי שחטפה 5:0 משפיל ממכבי תל אביב במחזור הקודם, תבוסה שזיעזעה את המועדון. הערב לעומת זאת, הצליחה הקבוצה מהדרום להתאושש, כשניצלה מחצית ראשונה טובה בכדי לרשום 0:1 ביתי קטן, ורשמה ניצחון ראשון אחרי חמישה משחקים שירגיע מעט את הרוחות בעיר. קרית שמונה לעומת זאת צריכה להיות מאוכזבת מאוד נוכח העובדה שבמחצית השניה שלטה לחלוטין ולא נתקלה בהתנגדות רבה מצד המארחים, אך גם זה לא הספיק כדי להשיג נקודה.

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע (ימין) חוגג עם עודד גביש. קובי אליהו
סוף סוף ניצחון. סוארס ובאר שבע חוגגים/קובי אליהו

השחקנים של באר שבע חשו היטב את הלחץ של האוהדים כבר עם הגיעם לאיצטדיון, כששלטים רבים נתלו כנגד היכולת וההתנהלות בתבוסה למכבי תל אביב, ולפחות בפתיחה, זה עבד: המארחים היו טובים יותר, הרבו לתקוף את שערו של דני עמוס, ואף מצאו את הרשת בדקה ה-31, אחרי שכדור קרן טוב של ברוכיאן מצא את ראשו של סוארס שנגח לרשת. קרית שמונה התקשתה לייצר מצבים, ואל חדרי ההלבשה היא ירדה בפיגור.

המחצית השניה לעומת זאת, היתה סיפור אחר לגמרי. שחקניו של אלישע לוי הסתפקו בשער הבודד, לקחו צעד אחורה ואיפשרו לקרית שמונה לשלוט בשדה. האורחים אכן הלכו והתקרבו, אבל לא הצליחו לתרגם את חצאי המצבים שלהם לשערים, כשטאסבסקי ואבוחצירא הרבו להחמיץ. עד לסיום נמשכה המגמה הזו, באר שבע המשיכה לבעוט כדורים חלק של קרית שמונה, האורחים לא חיברו מהלך שבאמת סיכן את בן שנן, ואלישע לוי יכול לנשום לרווחה למרות משחק לא מרשים של קבוצתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. קובי אליהו
יכול לנשום לרווחה. לוי/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 7: הזדמנות ראשונה למארחים, כשאוסיאקו השתלט על כדור כעשרים מטרים מהשער ושיחרר בעיטה טובה, אבל זה פגעה באחד משחקני קרית שמונה והלכה החוצה.

דקה 12: קרית שמונה החלה להתקרב, ליאור לוי התגבר על המגן שלו וירה כדור טוב מ-18 מטרים שטס מעל למשקוף.

דקה 14: באר שבע שוב הגיעה לרחבה, אקסברד מצא את סוויסה שניסה בעיטה שטוחה, אבל זו לא היתה חזקה מספיק ועמוס קלט היטב.

דקה 24: עוד התקפה טובה של המארחים, הפעם ברוכיאן התקדם טוב באגף הימני, מצא את אקסברד ללא שמירה וזה בעט גבוה מדי מעשרים מטרים מעל לשער.

דקה 31: איזה הזדמנות לבאר שבע! דוידזאדה ניצל הגנה נוראית של האורחים, העביר כדור רוחב טוב אל אקסברד שמחמישה מטרים לא הצליח לנעוץ את הכדור ברשת.

דקה 31: שער! המארחים עולו ליתרון מוצדק! כדור קרן מדוייק של ברוכיאן מצא את ראשו של סוארס שנגח היטב והכניע את עמוס, 0:1 להפועל באר שבע.

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
נעלמו במחצית השניה, אבל זה הספיק. סוויסה מול צדק/קובי אליהו

מחצית שניה

דקה 48: האם זה השיוויון? לא! מרסיאת השתחרר מצויין והרים כדור שעבר את שוערה של באר שבע, אבל היה חזק מדי עבור מאטוביץ'.

דקה 66: אבוחצירא פרץ אל הרחבה, התגבר על שני מגינים אבל תחת לחץ בעט מעל לשער.

דקה 67: מהלך נהדר של קרית שמונה כמעט והביא את השיוויון. טאסבסקי קיבל כדור מצויין ברחבה, הגיע מול בן שנן והיה צריך לבעוט, אך בחר למסור לאבוחצירא מבקום זאת, והכדור עבור את שחקן האורחים ויצא.

דקה 75: נראה שבאר שבע לא חושבת אפילו לצאת קדימה, ומסתפקת בשער הבודד. האם היא תצליח לעמוד במשימה?

דקה 85: לא ייאמן! ההגנה של באר שבע שוב נרדמה, הכדור הגיע אל מאטוביץ' בצד השמאלי של הרחבה, וכשהוא לא מכוסה בעט המגן של קרית שמונה חזק, אבל גבוה והכדור טס מעל לשער. איזו הזדמנות מבוזבזת.

הפועל באר שבע: גליל בן שנן, קלמי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, רביד גזל, פטריק אוסיאקו, תומר סוויסה (דיא סבע, 61), אבירם ברוכיאן (סיראז' נאסר, 70), עידו אקסברד (דובב גבאי, 78).

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ליאור לוי, סאלח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ' (אופיר מזרחי, 86), דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר (אדריאן רוצ'ט, 46), סינטאיהו סלליך, אחמד עאבד (ואיל מריסאת, 46), שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully