וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21:45, ישיר בוואלה!: מכבי תל אביב - אולימפיאקוס

24.1.2013 / 9:17

שארפ מזהיר את שחקני מכבי תל אביב מספאנוליס (ישיר באפליקציית האייפון והאייפד): "כדי לעצור אותו צריך את חיל האוויר הישראלי". סמית': "זו לא הזדמנות אחרונה"

ברני ארדוב

"משחק של להיות או לחדול", כך מגדירים במכבי תל אביב את המשחק הערב (21:45, שידור ישיר בוואלה! ובאפליקציית האייפון והאייפד של וואלה) מול אולימפיאקוס. הצהובים נמצאים במאזן עגום בוטפ 16 עם שלושה הפסדים בארבעה משחקים, והפסד נוסף יקשה עליהם לחלום על העפלה להצלבה.

דרק שארפ עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"המאמן הוא זה שצריך להחליט לגבי הקבוצה ולגבי מספר השחקנים שישותפו". דרק שארפ/ברני ארדוב

במקביל לתיקונים בצד המקצועי, במכבי תל אביב עבדו לא מעט גם בצד המנטלי. הצוות המקצועי קיים לא מעט שיחות עם השחקנים, שבמהלכן הם שבו ואמרו כי ניתן להתרומם מההפסד בשבוע שעבר לחימקי. עוזר המאמן דרק שארפ לא מסתיר את חשיבות המשחק, ואמר: "ברור שמדובר במשחק של לחיות או למות. כל משחק הוא חשוב ובטח משחק כזה כמו מול אולימפיאקוס. היה לנו קצת קשה לאחרונה, אבל לכל קבוצה בכל עונה יש משחק שבו יש נפילה מסוימת.

"אנחנו פשוט צריכים להתאזן מחדש, אנחנו צריכים משחק בית מול האוהדים שלנו, ואני מצפה שנצא למשחק מול אולימפיאקוס ונציג משחק טוב". לשאלה האם צריך לקצץ את הרוטציה, השיב שארפ: "המאמן הוא זה שצריך להחליט לגבי הקבוצה ולגבי מספר השחקנים שישותפו. זו תהיה החלטה של בלאט". על ואסיליס ספאנוליס, שחקן המפתח של היוונים, הוסיף עוזר המאמן: "איך עוצרים אותו? אולי קוראים לחיל האוויר הישראלי. אבל ברצינות, מדובר במאמץ קבוצתי. אדם אחד לא יכול לעצור אותו. צריך כאן הגנה קבוצתית".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"כל מה שחשוב זה שנגיע מרוכזים, נוציא את הדברים שעבדנו עליהם באימונים לפועל וניישם את זה במגרש". דווין סמית'/ברני ארדוב

דווין סמית' הוסיף: "אני חושב שניסינו לתקן דברים אחרי המשחק מול חימקי. כולנו מרוכזים וכולם עבדו קשה בימים האחרונים". הפורוורד ממאן לצאת בהצהרות לגבי המשחק הקריטי, ומוסיף: "אנחנו לא מסתכלים על המשחק מול אולימפיאקוס כהזדמנות אחרונה. כל מה שחשוב זה שנגיע מרוכזים, נוציא את הדברים שעבדנו עליהם באימונים לפועל וניישם את זה במגרש. ברור שמדובר במשחק חשוב ולכן אנו מרוכזים וניתן הכל בכדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully