וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: זאב חיימוביץ' סיכם עד סוף העונה

23.1.2013 / 23:54

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקבוצה של אלי כהן מחזקת את מרכז ההגנה עם בלם הפועל תל אביב, שיחזור אליה בתום העונה

one

הפועל רמת גן מצליחה להתחזק והיום (רביעי) היא סיכמה עד סוף העונה עם בלמה של הפועל תל אביב זאב חיימוביץ'. הבלם ששוחרר מהפועל תל אביב יחזק את מרכז ההגנה של אלי כהן אחרי שהמאמן קיווה כי יוכל לצרף אותו. חיימוביץ' צפוי לחתום רשמית מחר בבוקר על החוזה ולהצטרף לאימונים. הבלם מגיע כמושאל, והאדומים ישלמו לו פיצוי כספי כך שהוא לא ייפגע מבחינת שכרו. בסוף העונה הוא חוזר להפועל תל אביב מכיוון שהוא חתום לעונה נוספת.

שחקן נוסף שמבוקש מאוד ברמת גן הוא הקשר משה לוגסי ממכבי תל אביב. ברמת גן ימתינו לראות אם לוגסי ישוחרר כעת מסגל הצהובים בעקבות החתמתו של ערן זהבי ואם אכן ישוחרר, ינסו לצרפו לקבוצה. כמו כן, גם מחמוד עבאס, קשרה של בני סכנין, נמצא על הכוונת והוא צפוי להשתחרר בימים הקרובים מהסגל של שלומי דורה.

חיימוביץ', 29, גדל במחלקת הנוער של בית"ר נס טוברוק, וב-2001 הוא עבר להפועל רעננה. לאחר שלוש שנים שם הוא נדד להפועל פתח תקוה, ועבר גם בבני יהודה שם שיחק בעונת 2007/8. בתום אותה עונה הוא הגיע למכבי נתניה. במהלך 2009 חיימוביץ' עבר לשחק באירופה בקבוצת טרק גרוזני הרוסית אחרי שחתם על חוזה לשלוש שנים, אבל שוחרר ב-2012. במהלך הקיץ שיחק חיימוביץ' בהפועל תל אביב, אבל לא הצליח להשאיר חותם, כששותף בחמישה משחקי ליגה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully