וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עירוני נהריה כבשה את הפסגה

הקבוצה של שי מינסטר עלתה לפסגה באופן זמני לאחר 72:99 קל על כפר סבא. רמלה ניצחה את עפולה, גליל את ביאליק

לאחר משחק האולסטאר שנערך בשבוע שעבר, הליגה הלאומית חזרה והמחזור ה-14 נפתח הערב (רביעי) עם שישה משחקים. עירוני נהריה כבשה את הפסגה, לפחות באופן זמני, לאחר שלא התקשתה להביס 72:99 את הפועל כפר סבא בחוץ. הפועל עפולה המשיכה לאבד גובה לאחר הפסד בית מפתיע אליצור רמלה, הפועל גליל עליון ניצחה את מכבי קרית ביאליק במשחק מטורף לאחר שתי הארכות. קרית אתא גברה על באר יעקב, אליצור יבנה על הפועל טבעון/מגידו, והוד השרון על מכבי קרית גת.

הפועל כפר סבא - עירוני נהריה 99:72

שחקניו של המאמן הוותיק שי מינסטר ממשיכים בתנופה שלהם, והצליחו להעפיל לראשות הטבלה, לפחות עד שעירוני נס ציונה תשחק את המשחק החסר שלה. נהריה הלוהטת לא התקשתה להביס את כפר סבא, הממוקמת בחלק התחתון של הטבלה, ופתחה מבערים כבר ברבע השני בו ברחה לפער דו ספרתי. ההפרש הלך וטפח עד ל-46:72, והרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד. רמון קלמנטה ואבירם זליקוביץ' הוליכו את רשימת הקלעים של נהריה עם 22 נקודות כל אחד, נייט מילר הוסיף 15 ורביב פיטשון 14 ו-17 ריבאונדים. 21 נקודות של אדיר הרוש לא הספיקו לכפר סבא.

אליצור רמלה - הפועל עפולה 68:72

ההפתעה של המחזור הגיעה מרמלה, שם הפועל עפולה שנשמה אוויר פסגות זמן רב, רשמה הפסד רביעי העונה ונותרה במקום השלישי. כעת, מאזנה זהה לזה של אליצור יבנה ומכבי הוד השרון הדולקות אחריה. רמלה פתחה בטירוף ועלתה ל-0:9 מהיר, ומשם לא הסתכלה אחורה. עפולה ניסתה לחזור, אך ללא הצלחה. ורנון טיל הוביל את רמלה עם 22 נקודות ואבי פוגל הוסיף 13. אנתוני פישר קלע 20 למפסידה.

הפועל גליל עליון - מכבי קרית ביאליק 108:114

שתי הארכות, מהפכים וסלים על הבאזר. זו הייתה מנת חלקו של הערב באולם בכפר בלום במפגש בין שתי הקבוצות הצפוניות, כשהקבוצה המארחת יצאה בסופו של דבר כשידה על העליונה. טל פרסלני מביאליק בחדירה מוצלחת קבע שוויון והארכה ראשונה, לאחר ארבעה רבעים רבי תהפוכות. ביאליק הייתה קרובה לניצחון, אך שלשה ענקית של אנטון קזרנובסקי שלחה את המשחק להארכה שנייה, בה קזרנובסקי שוב הצטיין והוליך את הקיבוצניקים לניצחון. קזרנובסקי סיים עם 24 נקודות, וגארי ג'ונסון היה ענק עם 35 ו-17 ריבאונדים. לורנס ווסטברוק צלף 32 למנצחת.

תוצאות נוספות:

עירוני קרית אתא - מכבי "איתי" באר יעקב 68:80

אליצור יבנה - הפועל קרית טבעון/מגידו 76:92

מכבי הוד השרון - מכבי קרית גת 75:98

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully