וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב העפילה לרבע גמר גביע האתגר

הצהובים הדיחו את הוריקאני לויימה אחרי שניצחו במערכת זהב. היריבה הבאה: דוקלה ליברץ הצ'כית. הפועל כפר סבא הודחה

הישג מצוין לכדורעף הישראלי: מכבי תל אביב העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע האתגר האירופי. הצהובים מחקו הערב הפסד מהמשחק הראשון אצל הוריקאני לויימה ובמשחק קבוצתי מרשים הם ניצחו 0:3 (23:25, 21:25, 24:26) בהדר יוסף בגומלין.

הצגה של פרד טישיירה במערכה הראשונה החזירה אותם מפיגור 22:19, כשגנדי סוקולוב התעלה ליד הרשת במערכה השנייה והמשיך לשלוט גם בשלישית בדרך למערכת הזהב. את המערכה המכריעה של המפגש הצהובים פתחו נהדר והחליפו מגרשים ביתרון 5:8, כשהפינים לא הורידו ראש וחזרו מפיגור 9:5.

סנדרו סילבה ששיקשק במאני טיים עזר לסגנית אלופת פינלנד להגיע מרחק נגיעה מניצחון במפגש, אבל שרשרת טעויות ולב ענק של כל החבורה של זהר בר נצר סידרו ניצחון דרמטי 14:16 בדרך להופעה שנייה ברציפות ברבע גמר גביע האתגר, כשהבאה בתור היא הקבוצה הצ'כית דוקלה ליברץ.

"היו הרבה אנרגיות חיוביות והדברים קרו לטובתנו", אמר בר נצר בסיום. "כולם שיחקו טוב. מי חלם לפני שבוע כשלא היה לנו כסף לטוס לפינלנד שזה יהיה המצב? הגזבר כבר הודיע לי שיש כסף לעוד סיבוב". המצטיין גנאדי סוקולוב הןסח,: "לא היינו קבוצה עד למשחק מול מטה אשר אבל דיברנו בינינו השחקנים ועכשיו אנחנו נראים כמו קבוצה. היינו בטוחים בעצמנו הערב ועשינו את זה".

הפועל כפר סבא סיימה את דרכה באירופה לאחר הפסד ביתי לאורוביס המבורג הגרמנית, שניצחה את המשחק הראשון 0:3. הכפר סבאיות פתחו מצויין וניצחו את המערכה הראשונה 23:25 כשהן מוחקות פיגור חמש נקודות. מפתיחת המערכה השנייה המבורג השתלטה על הקצב ולא איפשרה לכפר סבא לחזור בדרך למהפך מושלם עם שלוש מערכות רצופות 20:25, 16:25, 19:25 וכרטיס לרבע גמר גביע האתגר.

"המסע האירופי נגמר, ניקח את הדברים הטובים מאירופה בעיקר הגיבוש הקבוצתי, ונתארגן לעשרת הימים הבאים כשמחכים לנו הרבה פיקים כולל קרית אתא ביום ראשון וחצי גמר גביע המדינה", אמר בסיום המאמן חן הימלפרב. כפר סבא השלימה עונה שנייה ברציפות במסגרת האירופית, וכעת תתמודד על שני התארים המקומיים, אליפות וגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully