וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: סביון ניצחה את א.כ. נס ציונה 33:37

הקבוצה של הופמן חזרה מהפגרה וניצחה בקרב התחתית אחרי 11 שערים של יעקב. בחמישי: רחובות ומאור מול מכבי ראשל"צ

ליגת העל שבה מהפגרה כאשר א.ס. סביון ניצחה הערב (רביעי) בחוץ 33:37 את א.כ. נס ציונה. גיל יעקב וברק פריד כבשו כל אחד לקבוצתו 11 שערים ואחרי הפגזת שערים מטורפת, שתי הקבוצות נמצאות כעת עם שש נקודות בתחתית.

כבשו לנס ציונה: ברק פריד 11, אסף פאר ועמית כהן 5 כ"א ניב יסקולקה ושלומי צייטלר 4 כ"א, ננאד טרומבטש 2, אלון כשרי ורועי ביטון 1 כ"א. לסביון: גיל יעקב 11, סלובדאן וסלינוביץ' 9, , ליעד אשכנזי 6, שחר מיארה 5, סהר חלפון 4, עידן יעיש 2.

מחר במוקד המחזור שישוחק עירוני רחובות וגלעד מאור מארחים (19:30) את האלופה מכבי ראשון לציון והאקסית המיתולוגית של המאמן. "הייתי שמח לפגוש אותם לפני חודש וחצי כשהקבוצה הייתה בכושר יוצא מהכלל אז אולי אפשר היה להפתיע", אמר מאור. "אנחנו נצטרך באמת להתעלות באופן מיוחד ולשלוף לא רק שפנים אלא גם קסמים כדי לנצח. אני מאמין גם בקסמים ומקווה שאחד מהם יקרה ביום חמישי. צריך להיות ריאליים: הם פייבוריטים ברורים בכלל לזכות בדאבל, אז בטח שנגד רחובות הצנועה שבאה בהרכב חסר".

הפועל ראשון לציון מארחת לקרב צמרת את בני הרצליה (19:30), כאשר בשורות האדומים יערוך בויאן ליוביסיץ' השוער הבוסני הופעת בכורה. רמת השרון תארח את אס"א תל אביב (20:00). ביום שישי יושלם המחזור כשקרית אונו תארח את ארזים רמת גן וקרית מוצקין את מכבי תל אביב, שלא הצליחה לאחר יום מתיש ביום מועד ההעברות האחרון להשיג את השיחרור הבינלאומי של המקשר הסרבי מילאן ווצ'יצ'ביץ' מההתאחדות בערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully