וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בכדוריד: צרפת הודחה ברבע הגמר

האלופה האולימפית הובסה 30:23 על ידי קרואטיה המצוינת. ספרד עלתה אחרי 24:28 על גרמניה. גם דנמרק וסלובניה עלו

נבחרת סלובניה המשיכה הערב (רביעי) בטורניר המצוין שלה. הסלובנים עלו לחצי גמר אליפות העולם בכדוריד אחרי ניצחון סופר דרמטי 27:28 על רוסיה. סלובניה תשחק בחצי הגמר נגד ספרד, שניצחה 24:28 את גרמניה. בהמשך, הצליחה קרואטיה להביס 23:30 את האלופה האולימפית צרפת, בעוד אלופת אירופה דנמרק עשתה את שלה עם 26:28 על הונגריה.

חצי הגמר (יום שישי):
סלובניה - ספרד
קרואטיה - דנמרק

דניאל נארסיס שחקן נבחרת צרפת (שמאל) מול ז'ליקו מוסה שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
איזו מבוכה לאימפריה הצרפתית. נארסיס/רויטרס

קרואטיה - צרפת 23:30

הנבחרת של סלאבקו גולוז'ה הצליחה לרשום ניצחון פשוט אדיר על זוכת מדליית הזהב באולימפיאדה האחרונה ואימפריית הכדוריד צרפת. קרואטיה הביסה 23:30 את הטריקולור. מי שבלט מעל כולם אצל הקרואטים היה דומאגוי דובניאק, שכבש לא פחות מתשעה שערים, בעוד הורבאט הוסיף חמישה והשאיר את צרפת בהלם, כשרק סדריק סורהיינידו עם חמישה שערים, מיקל גיגו וז'רום פרננדז עם ארבע שערים כל אחד, מצילים מעט מכבודה.

צרפת דווקא פתחה טוב ועלתה ל-0:2 אחרי שער של גיגו, אבל קרואטיה רצה ל-0:4 והובילה 2:4. הקרואטים המשיכו להגדיל את הפער ועלתה ל-6:10 אחרי שער של איגור וורי. עד המחצית הצליחה צרפת לצמק עד פיגור 13:12. גם המחצית השנייה הייתה לגמרי של הקרואטים, שברחו ל-22:27 אחרי שער של צ'ופיץ' המצוין. בסופו של דבר, קרואטיה סגרה סיפור עם 23:30 ורשמה ניצחון ענק.

האנס לינדברג שחקן נבחרת דנמרק. רויטרס
איזו הצגה. לינדברג/רויטרס

דנמרק - הונגריה 26:28

הנבחרת הסקנדינבית המצוינת, שזכתה באליפות אירופה פעמיים ברציפות, עלתה לחצי הגמר אחרי משחק צמוד מאוד. האנס לינדברג הצטיין בדנמרק עם 10 שערים והיה בכמה רמות מעל כולם, כשאנדרס אגרט מוסיף חמישה שערים. השוער הדני ניקלאס לנדין עצר 18 זריקות. מנגד, הצטיין לאסלו נאג'י עם שמונה שערים.

דומיניק קליין שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
הפסד מאכזב. קליין/GettyImages

ספרד - גרמניה 24:28

אחד המפגשים המסקרנים ביותר באליפות עד כה ובטח ברבע הגמר הסתיים בניצחון של הנבחרת המקומית, שסיימה במקום השלישי באליפות העולם ב-2011. ספרד התאוששה ממחצית ראשונה פחות טובה כדי לנצח את גרמניה 24:28. יולן אגינגלדה הוביל את כובשי ספרד עם שבעה שערים, יחד עם ויקטור תומאס, כשאלברטו אנטריוס הוסיף שישה. את גרמניה הוביל סוון סורן כריסטופרסן עם שישה שערים.

המשחק, שנערך בסראגוסה לעיני 10,801 צופים, נפתח בצורה צמודה מאוד כשאף אחת מהנבחרות לא מצליחה לפתוח פער. הראשונה שעלתה ליתרון קל, 5:7, הייתה גרמניה לאחר שער של מיכאל האס אחרי 12:39 דקות. הספרדים עוד הצליחו לצמק ואפילו לעלות ליתרון, אבל במחצית גרמניה הובילה 12:14. המחצית השנייה כבר הייתה כולה של הספרדים, שבמצב של 21:21 רצו 0:5 ל-21:26 אחרי שער של ז'ואן קניילס. בסופו של דבר ספרד סגרה סיפור עם 24:28 וכרטיס לחצי הגמר ולמפגש מול סלובניה.

שחקני נבחרת סלובניה. רויטרס
איזה ניצחון ענק. שחקני סלובניה/רויטרס

סלובניה - רוסיה 27:28

איזו דרמה ענקית קיבלנו ברבע הגמר הראשון באליפות העולם. סלובניה הצליחה לרשום קאמבק ענק ו-27:28 דרמטי במיוחד מול רוסיה, שכבר הובילה בהתחלה 5:10. הסלובנים הגיבו עם ריצת 1:6 נהדרת ובסופו של דבר אפילו נטלה את ההובלה והחזיקה בה עד לסיום.

הסלובנים, שהישג השיא שלהם באליפות העולם עד היום היה המקום ה-10, נהנו מיום מצוין של לוקה זבייז', אורוס זורמן וגאספר מרגוץ', שכבשו חמישה שערים כל אחד. טימור דיבירוב הוביל את כובשי רוסיה עם שישה שערים. דניל שישקרב הוסיף ארבעה שערים, אך גם זה לא הועיל לרוסים בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully