וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עדן בן בסט כבש, ברסט בשמינית גמר הגביע

החלוץ הרשית בדקה ה-89 כשקבוצתו ניצחה 1:3 את סרקל באסטיה מהליגה השלישית. פריס סן ז'רמן ניצחה 1:3 את טולוז

עדן בן בסט כבש הערב (רביעי) וסייע לברסט להעפיל לשמינית גמר הגביע הצרפתי בזכות ניצחון 1:3 על סרקל באסטיה מהליגה השלישית. בן בסט השלים 90 דקות ומצא את הרשת דקה לסיום באדיבות השוער המקומי. שער ראשון שלו בגביע אחרי שמונה בליגה. אלאסן אנדיי העלה את באסטיה ליתרון בדקה ה-63, אבל יוהאן מרסיאל (68) וצ'רליסון בנסחופ (83) ביצעו מהפך לפני שבן בסט נעץ את השלישי.

שחקן ברסט, עדן בן בסט. FRED TANNEAU, GettyImages
לא רק בליגה. עדן בן בסט/GettyImages, FRED TANNEAU

פריס סן ז'רמן, שקיבלה הגרלה קשה הרבה יותר, ניצחה בפארק דה פראנס 1:3 את טולוז. זלאטן איברהימוביץ' קיבל מנוחה הפעם, אבל מחליפו בהרכב קווין גמיירו כבש בדקה השמינית. פרנק טבאנו הנפלא השווה עבור טולוז בדקה ה-18, אך המחצית השנייה הייתה כולה של ז'רמי מנז. הקיצוני בישל לחאבייר פסטורה בדקה ה-48 ולאחר מכן עשה את העבודה כדי לסדר לאסקיאל לאבצי את השלישי בדקה ה-66.

גם בורדו ידעה לחזור מפיגור נגד מולין מהליגה הרביעית וניצחה 1:2. בנואה טרמולינאס (53) ודויד בליון (59) העניקו ניצחון לקבוצה מעיר היין. סנט אטיין נדרשה לסבול 120 דקות מול קבוצת החובבים מו, לפני שגברה עליה 3:5 בפנדלים.

קבוצות התחתית נחלו הצלחה בדרך לשמינית הגמר. סושו חזרה מפיגור והדיחה את מונפלייה עם ניצחון 2:3 בהארכה. יאסין מיקארי הפציץ לחיבורים את שער הניצחון בדקה ה-108. גם נועלת הטבלה נאנסי עלתה בזכות 2:4 על ניס המצוינת בפנדלים (2:2 ב-120 דקות). דריו סביטאניץ' שלח את המשחק להארכה עם נגיחה מקו השער בדקה ה-90, אבל בדו קרב מהנקודה הלבנה החלוץ הארגנטינאי החמיץ וכך גם טימותי קולודזייצ'אק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully