וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ערן זהבי ערך אימון בכורה

23.1.2013 / 19:48

קשר הרכש מפאלרמו עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם רשמית בקבוצתו החדשה. איגנסיו פידלף נחת: "מחכה לחזור לשחק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הבלם היהודי-ארגנטינאי, איגנסיו פידלף, נחת היום (רביעי) בישראל במטרה להשלים את המעבר שלו למכבי תל אביב. פידלף עשוי להיחשב בשלב זה לשחקן זר והוא אמור להחליף את סטיב גורי שעזב את הקבוצה, כשבקבוצה מנסים לזרז את הליך קבלת האזרחות שלו. על פי פרסומים באיטליה, הוא יושאל לחצי עונה, כשלצהובים תהיה אופציה לרכוש אותו בקיץ.

איגנסיו פידלף שחקן מכבי תל אביב, משמאל. מגד גוזני
אמור להחליף את סטיב גורי. פידלף בשדה התעופה, הערב/מגד גוזני

פידלף, 23, נולד בארגנטינה למשפחה ממוצא רוסי יהודי ושיחק בין 2008 ל-2011 בניואל'ס אולד בויס, לפני שנרכש על ידי נאפולי תמורת שלושה מיליון יורו. בעונה שעברה, במדי הפרטנופי, הוא לא זכה ליותר מדי קרדיט ושיחק רק ארבעה משחקי ליגה והעונה הועבר בהשאלה לפארמה, בניסיון לספק לו דקות משחק לקראת העתיד.

לצערו של פידלף, גם בפארמה הוא לא ממש שיחק ומתחילת העונה זכה לתשע דקות משחק בלבד, כאשר עלה פעם אחת מהספסל. עם נחיתתו אמר פידלף: "אני שמח שהגעתי ומחכה כבר לחזור ולשחק כדורגל באופן סדיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (שמאל). קובי אליהו
עבר בדיקות רפואיות. זהבי/קובי אליהו

כבר באוגוסט 2011 קיבלה ניואל'ס הצעה מהצהובים לגבי השחקן. בזמנו, מכבי הציעה מיליון דולר בתמורה ל-70 אחוז מכרטיסו, אולם הקבוצה הארגנטינאית דחתה את ההצעה בטענה שהסכום נמוך מדי ומיד לאחר מכן הוא עבר לאיטליה.

ערן זהבי עבר היום בדיקות רפואיות במועדון ולאחר מכן חתם על חוזהו באופן רשמי. זהבי קיבל את החולצה עם הספרה 7 על הגב. לאחר שהסתיים אימון הקבוצה, זהבי ערך אימון אישי עם מאמן הכושר, והחליף כמה מילים עם אוהדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully