וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול מתוסכל, הווארד שוקל לעזוב, גיבוי לד'אנטוני

כביסה מלוכלכת יוצאת ב-LA: גאסול: "לא אוהב להיות מחליף". הווארד: "לא קיבלתי הזדמנות". קופצ'אק: "מייק שולף כל שפן"

עונת הגלאקטיקוס של הלייקרס הולכת והופכת לאומללה מיום ליום, ואחרי ההפסד השלישי ברציפות וה-9 ב-11 משחקים, הם צנחו למאזן של 24:17, מרחק של ארבעה משחקים מהמקום שמוביל לפלייאוף, אבל גם ארבעה משחקים מפיניקס שבמקום האחרון במערב.

מייק ד'אנטוני, שהשמועות על פיטוריו המתקרבים כבר רוחשות בלוס אנג'לס, ניסה לעצור את הסחף על ידי ספסולו של פאו גאסול בהפסד לשיקגו אתמול, אבל רק הגביר את המרמור בקבוצה, והבוקר (רביעי) אמר הסנטר הספרדי ל-'מארקה' במולדתו: "ביום שני בבוקר המאמן אמר לי שבפילוסופיה שלו יש שני שחקנים דומיננטיים על המגרש ולכן עדיף לו שאעלה מהספסל. לא אהבתי את זה, כי אף פעם לא ראיתי את עצמי כמחליף. כמובן שעכשיו חזרו השמועות על כך שאעבור בטרייד, וזה יכול להיות פתרון, אבל זו לא המטרה שלי, המנהלים מחליטים בעניינים האלה".

קובי בריאנט, פאו גאסול, לוס אנג'לס לייקרס. AP
"כמובן שעכשיו חזרו השמועות על כך שאעבור בטרייד, וזה יכול להיות פתרון". גאסול/AP

גם מעמדו של דוויט הווארד המאכזב לא ברור, מכיוון שהסנטר שדרש טרייד מאורלנדו במשך כל העונה שעברה יהפוך לשחקן חופשי לא מוגבל בסיום העונה, והדיווחים בתקשורת המקומית טוענים שהוא כבר חזר לסורו וסיפר למקורביו שהוא לא מרוצה מהשיטה של ד'אנטוני ואם המצב לא ישתנה הוא ישקול לא לחתום מחדש בלייקרס.

סופרמן עצמו רמז לחוסר שביעות הרצון שלו אחרי ההפסד לבולס כשאמר: "לא קיבלתי הזדמנות לעבוד כמו שרציתי, אנחנו חייבים לשחק פנימה והחוצה. אני לא יכול לעשות שום דבר, רק להמשיך לשחק, לא להיות מתוסכל, לא משנה עד כמה המצב קשה".

כדי להרגיע את הרוחות הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'אק התראיין ל-ESPN וניסה לשדר עסקים כרגיל כשאמר: "אני לא חושב שאנחנו בנקודה בה אומרים 'הגיע הזמן לעשות טרייד', ולוקח שלושה-ארבעה ימים להשלים טרייד. הליגה הזאת פשוט לא עובדת ככה. ללא ספק, יש לנו ביטחון מלא במייק".

"רואים שההשקפה שלו היום שונה באופן דרמטי מזו שהייתה לו ביום הראשון שלו בקבוצה, וזו העבודה של המאמן לעשות התאמות", המשיך קופצ'אק. "לפעמים שחקן פשוט לא מתאים, לפעמים מאמן צריך לעשות שינויים ואני חושב שזה מה שמייק עובר עכשיו, וזה תהליך.הוא מחפש קומבינציות שונות להרכב האידיאלי כבר שישה או שמונה שבועות. אני חושב שככל שהעונה תתקדם והבור שלנו יהיה עמוק יותר, השינויים יהיו יותר דרמטיים, וזה מה שהוא עושה. הוא שולף כל ארנב מהכובע ומחפש משהו שיעבוד".

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"לפעמים מאמן צריך לעשות שינויים ואני חושב שזה מה שמייק עובר עכשיו". ד'אנטוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully