וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: רובי לבקוביץ' חתם עד תום העונה

23.1.2013 / 10:26

השוער עזב את מכבי פתח תקוה ויחליף את גיא סאלם שעובר ליבנה. קרופניק קרוב ללוזונים. פיניירו עשוי לפתוח כבר בשבת

one

שוער מכבי פתח תקוה, רובי לבקוביץ', חתם במכבי נתניה עד תום העונה וישמש כשוער השני של הקבוצה במקומו של גיא סאלם שהושאל למכבי יבנה מהליגה הלאומית. הגעתו של לבקוביץ' לנתניה הבשילה לאחר שסאלם ביקש מהצוות המקצועי לעבור ליבנה שם הוא צפוי לשחק יותר. במקביל, לבקוביץ' דרש לעזוב את פתח תקוה בעקבות ונתניה החליטו לצרף אותו כשוער שני. לבקוביץ' עצמו נשמע נרגש הבוקר ואמר: "אני שמח להגיע למועדון כמו מכבי נתניה ובטוח שאוכיח עצמי כאן".

לבקוביץ', 24, שיחק בקבוצת הנוער של הפועל פתח תקוה וקבוצות הבוגרים הראשונות שלו היו בית"ר שמשון תל אביב ועירוני רמת השרון. בעונת 2009/10 עבר למכבי פתח תקוה והפך בהדרגה לשוער הראשון בקבוצה. בעקבות החתמתו של ניל אברבנל החליט לבקוביץ' לעזוב וכעת הוא יצחרה עם לואיג'י צ'נאמו על מקום בהרכב של נתניה.

שוער מכבי פתח תקוה, רובי לבקוביץ'. ברני ארדוב
חוזר לליגת העל. לבקוביץ'/ברני ארדוב

מי שמתקרב לעשות את הדרך ההפוכה ולעבור מנתניה לפתח תקוה הוא הבלם ליאוניד קרופניק. ההגעה של השוער מצטרפת לשינויים האחרונים במועדון עם הצטרפותם של פיראס מוגרבי וברונו פיניירו לקבוצה. בנתניה מעוניינים לקדם היום את המשא ומתן עם עודד אלקיים ואף עשויה להתקיים פגישה רשמית בין הצדדים.

במקביל, ממשיכים בנתניה את ההכנות למשחק הביתי נגד הפועל רמת גן (שבת, 18:00) בצורה לא אופטימלית במיוחד לאחר שמרבית חוליית ההגנה לא מתאמנת. עומרי בן הרוש נמצא עם הנבחרת הבוגרת, עידו לוי עם הנבחרת הצעירה ואורי שטרית חולה. פיניירו עשוי לשחק כבר בשבת, אך בנתניה עדיין לא החליטו סופית בעניין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully