וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ברונו פיניירו חתם לשנתיים וחצי

22.1.2013 / 16:54

המועדון הודיע על החתמתו של הבלם הפורטוגלי בן ה-25. פיניירו ייכנס למשבצת הזר של הקבוצה, אחרי עזיבתו של פינאס

one

הבלם הפורטוגלי ברונו פיניירו חתם היום (שלישי) במכבי נתניה לשנתיים וחצי הקרובות, כך הודיע המועדון מעיר היהלומים. פיניירו (1.87 מטר, בן 25) גדל במחלקת הנוער של בואבישטה ורשם 38 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת של המועדון. בקיץ 2009 עזב את פורטוגל וחתם באריס לימסול הקפריסאית ולאחר מכן המשיך לשנתיים במדי וידז'ב לודז' הפולנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מצא בלם חדש. בנין ופיניירו/מערכת וואלה, צילום מסך

בקיץ שב פיניירו לפורטוגל וחתם בז'יל ויסנטה, במדיה שיחק העונה פעם אחת בלבד לפני שהצדדים הגיעו לסיכום על התרת חוזהו. המשמעות היא שפיניירו הוא שחקן חופשי ולפיכך הוא הצטרף לנתניה ללא דמי העברה. השחקן הגיע על חשבונו של המגן ההולנדי טובארנו פינאס, שעבר להפועל חיפה ופינה משבצת של זר בקבוצה של טל בנין. פיניירו חתם בנתניה לאחר שהרשים את הצוות המקצועי של המועדון, בו נבחן לאחרונה.

במקביל לצירופו של פיניירו, ממשיכים המגעים עם עודד אלקיים עליו מופעל לחץ כבד מצד עירוני קרית שמונה אלא שבשלב זה אלקיים מעדיף את נתניה. מי שמאוכזב מהעניין הוא עמית שומוביץ' שבשלב זה לא ברור אם המגן הצעיר יבקש להשאילו או ירצה להישאר ולהיאבק על מקומו.עידו לוי שלגביו היו רחשים שדיברו על רצון שלו לעזוב נוטה להישאר ולהיאבק על מקומו.

בעניין אחר, מאמן נתניה טל בנין העביר היום אימון לקבוצת הנוער דבר שהפתיע את השחקנים הצעירים. אחד מהם אמר לוואלה ספורט: "זה טוב שמאמן הבוגרים מגיע לראות אותנו ולהעביר לנו אימון. זה גורם למוטיבציה גדולה אצלנו והלוואי שיעלה שחקן או שניים לבוגרים". בנין נהג להעביר אימונים כאלה גם בהפועל חיפה ונראה שכעת החליט לעשות כך גם בנתניה.

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully