וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ברונו פיניירו מגיע להתרשמות

16.1.2013 / 10:44

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלם הפורטוגלי (25) שגדל בבואבישטה נוחת. גורם: "הפעם מדובר בשחקן שרצינו להביא"

one

הבלם הפורטוגלי ברונו פיניירו (25) צפוי להגיע בימים הקרובים להתרשמות במכבי נתניה. פיניירו שוחרר לאחרונה מקבוצת ז'יל ויסנטה ובתקשורת המקומית נטען כי הוא ימשיך את הקריירה בישראל. על פי מקורות בפורטוגל, הקבוצה המיועדת של הבלם היא מכבי נתניה. כזכור, הצהובים מעוניינים לשחרר את ליאוניד קרופניק ומצבת הבלמים כוללת רק את הצעירים עמרי בן הרוש, עידו לוי וירין חסן, כך שהמאמן טל בנין רוצה לצרף בלם.

טל בנין, מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
נמצא מחליף לקרופניק? בנין/מגד גוזני

פיניירו, המתנשא לגובה 1.85 מ', גדל במחלקת הנוער של בואבישטה ורשם 38 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת. בקיץ 2009 עזב את פורטוגל וחתם באריס לימסול הקפריסאית ולאחר מכן המשיך לשנתיים במדי וידז'ב לודז' הפולנית. בקיץ שב לפורטוגל וחתם בז'יל ויסנטה, במדיה שיחק העונה פעם אחת בלבד לפני שהצדדים הגיעו לסיכום על התרת חוזהו. המשמעות היא שפיניירו הוא שחקן חופשי שיכול להצטרף לנתניה ללא דמי העברה.

גורם בהנהלת הקבוצה הגיב על הידיעה ואמר: "בימים הקרובים אכן ננחית בלם זר למבחנים. בניגוד לשחקנים שנבחנים כעת והגיעו על הדרך, הפעם מדובר בשחקן שאנחנו מכירים ורצינו להביא".

אם פיניירו יצטרף, הוא צפוי להגיע על חשבונו של המגן ההולנדי טובארנו פינאס, שנמצא במגעים עם הפועל חיפה, שכן לקבוצה יש חמישה זרים חתומים, כולל הניגרי אוגונה אזנוואקה שמשחק בנוער. ללא קשר, בקבוצה עשויים לצרף קשר ישראלי כשמשה לוגסי מתרחק לאור התחזקות מעמדו במכבי תל אביב.

ועוד בנושא חיזוק, גילברט באיון, חלוץ בן 24 יליד האיטי שהיה שייך בעבר לסגל של ניו יורק רד בול, יצטרף היום לאימוני הקבוצה לצד שני הנבחנים האוקראינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully