וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "זה לא סוד שהסיכויים מול צרפת לא גבוהים"

23.1.2013 / 11:10

נבחרת הדייויס של ישראל מתכוננת למפגש הקשה מול צונגה וחבריו: "ברור שהצרפתים פייבוריטים אבל לא נרים ידיים"

נבחרת הדייויס של ישראל קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגשים הקרובים שמצפים לה בחודש הבא מול נבחרתה החזקה של צרפת. ישראל, שתצא למשחק חוץ קשה מול צרפת ברואן, כבר הודיעה על הסגל, שיכלול את דודי סלע (113), אמיר ויינטרוב (196), יוני ארליך (53 בזוגות) ואנדי רם (58 בזוגות) ואתמול (שלישי) פרסם גם הקפטן הצרפתי החדש ארנו קלמון את הסגל של נבחרתו. קלמון, שפרש רק לאחרונה ממשחק והחליף בתפקיד את גי פורז'ה הוותיק, זימן למפגש סגל של חמישה שחקנים: ג'ו ווילפריד צונגה (8), רישאר גאסקה (10), ז'רמי שארדי (36), ז'וליאן בנטו (38) ומיקאל לודרה (52).

דודי סלע, נבחרת הדייויס של ישראל. קובי אליהו
יפתיע את צונגה? דודי סלע/קובי אליהו

דודי סלע, הטניסאי הבכיר של ישראל שנתן הופעה מכובדת באוסטרליה אמר לקראת המפגש: "יהיה משחק מאוד קשה מול נבחרת חזקה, אבל אנחנו בכושר מאוד טוב וניתן את המקסימום בכל משחק". על הסיכויים מול צרפת: "הסיכויים לא גבוהים, זה לא סוד אבל נעשה את הכל".

אמיר ויינטרוב, אלוף ישראל שנמצא בעלייה גדולה בקריירה שלו ונחשב לאחת התקוות הגדולות, פירגן לחבריו לנבחרת: "אני חושב שהנבחרת שלנו היא נבחרת שנלחמת ומשחקת עבור הדגל. אנחנו בבית העליון למרות שאנחנו לא צריכים להיות בבית העליון מבחינת יכולת אבל יש פה טניסאים כמו דודי שנותנים את הכל. על הסיכויים מול צרפת אמר: "אין ספק שהולך להיות משחק קשה מול צרפת. אני לא יכול להבטיח שננצח, אבל מבטיח שניתן את הכל".

שחר פאר, יוליה גלושקו, טניסאיות נבחרת הפדרציה. קובי אליהו
מצפים להן מפגשים גדולים. שחר פאר ויוליה גלושקו/קובי אליהו

שחר פאר: "אני מקווה לחזור לכושר הטוב שלי"

נבחרת הנשים מתכוננת למשחקי הבית האירופאי/אפריקאי, שייערכו באילת בין ה-6 וה-9 בפברואר. כזכור, שחר פאר וחברותיה קיבלו הגרלה קשה וייאלצו להתמודד עם נבחרות פולין, רומניה וטורקיה. מדובר בהגרלה קשה מאוד, אך אם תסיים ראשונה בבית ג', תשחק הנבחרת של עמוס מנסדורף מול זו שתסיים ראשונה בבית א' (בלארוס, אוסטריה, קרואטיה וגיאורגיה).

שחר פאר, שהודחה בסיבוב השני באוסטרליה התייחסה למפגשים הצפויים לנבחרת ואמר: "הרבה זמן לא שיחקתי, אני תמיד שמחה לתרום לנבחרת. יש פה איחוד של כולנו ואנחנו שמחות לשחק בארץ. יהיה לנו זמן להתאמן לפני זה. אי אפשר להגיד שאנחנו נעלה לבית העליון, אבל אנחנו נעשה את המקסימום. מקווה שכל מי שיראה אותנו יהנה מטניס טוב".

שחר התייחסה ליכולת שלה ואמר: "יהיה קשה לנצח טניסאיות מהטופ העולמי אבל כל משחק הוא משחק בפני עצמו. צריך לתת את הכל ולקוות לטוב. המשחק שניצחתי באוסטרליה היה מאוד אמוציונלי בשבילי. אני לא זוכרת מתי ניצחתי לפני המשחק הזה. אני יודעת שאני לא בכושר טוב, אבל מתישהוא זה יסתדר לי טוב ואני יודעת את זה".

יוליה גלושקו, המחבט מספר 2 של ישראל: "אני מרגישה די טוב. אני עובדת מאוד קשה על דברים חדשים שאני מנסה לשפר במשחק שלי. אני נמצאת בתהליך טוב ומאמינה שאגיע מוכנה לאילת".

אמיר וינטרוב, נבחרת הדייויס של ישראל. קובי אליהו
"הנבחרת שלנו תילחם עד הסוף". ויינטרוב/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully