וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: צונגה, גאסקה, שארדי, בנטו ולודרה בסגל צרפת

קפטן הלה בלו ארנו קלמון, פרסם את הסגל לקראת ישראל: "היו לי צרות טובות", על היריבה: "נבחרת עם הרבה ביטחון עצמי"

עוד עשרה ימים נותרו עד לסיבוב הראשון בגביע דייויס והנבחרות מתחילות להודיע על הסגלים שלהם. ישראל, שתצא למשחק חוץ קשה מול צרפת ברואן, כבר הודיעה על הסגל, שיכלול את דודי סלע (113), אמיר ויינטרוב (196), יוני ארליך (53 בזוגות) ואנדי רם (58 בזוגות) והיום (שלישי) פרסם גם הקפטן הצרפתי החדש ארנו קלמון את הסגל של נבחרתו. קלמון, שפרש רק לאחרונה ממשחק והחליף בתפקיד את גי פורז'ה הוותיק, זימן למפגש סגל של חמישה שחקנים: ג'ו ווילפריד צונגה (8), רישאר גאסקה (10), ז'רמי שארדי (36), ז'וליאן בנטו (38) ומיקאל לודרה (52).

ארנו קלמון טניסאי צרפתי. רויטרס
מוכן ודרוך לקראת מפגש הדייויס. קלמון/רויטרס

קלמון עצמו שוהה במלבורן, שם הוא עוקב מקרוב אחר שחקני הנבחרת שלו, ויצפה בשניים מהם הלילה ברבע הגמר (צונגה מול פדרר ושארדי מול מארי). משם, הוא גם התראיין לאתר איגוד הטניס הצרפתי והסביר את הבחירות שלו: "היו לי צרות טובות, יש הרבה צרפתים בכושר טוב והיו הרבה תוצאות טובות. ג'ו (צונגה) ברבע הגמר והוא במקום השמיני בעולם. גם רישאר (גאסקה) בכושר טוב והוא 10 בעולם. הוא הפסיד לג'ו בשמינית הגמר, אבל חוץ מזה הייתה לו אליפות מוצלחת.

"בחרתי גם במיקאל לודרה גם בגלל הניסיון שלו בדייויס וגם בגלל הכושר בו הוא נמצא. גם בנטו עשה דברים יפים השנה כשהגיע חצי הגמר בסידני והפסיד באוסטרליה לטיפסרביץ' בחמש מערכות. בסופו של דבר, גם שארדי הוכיח את עצמו וגרם לי לזמן אותו. רציתי גם לזמן את ז'יל סימון, אבל הוא לא מספיק כשיר פיזית ולא רציתי לסכן אותו".

קלמון התייחס גם למפגש ואמר: "יש לי ניסיון וגם השחקנים יודעים ששום משחק לא מנוצח לפני שהוא נערך. גם אם אנחנו פייבוריטים על הנייר, אנחנו יודעים שאנחנו נפגשים עם נבחרת שנותנת הכל בשביל הדגל של המדינה. לכל הטניסאים הישראלים יש הרגל של משחק עם הרבה החזרות. אני מרוכז מאוד בהכנות ומאמין שכל השחקנים שלי מודעים לגודל המעמד. גם הישראלים ניצחו באוסטרליה כמה משחקי יחידים וזוגות, אז הם מגיעים עם ביטחון".

הטניסאי הצרפתי ג'ו ווילפרד צונגה. רויטרס
מחכה לסלע ו-ויינטרוב, אבל קודם יש לו עוד מפגש עם פדרר. צונגה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully