וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר נגד מארי בחצי גמר אליפות אוסטרליה

השוויצרי עבד קשה בדרך לניצחון על צונגה בחמש מערכות, מארי דרס את שארדי. סנסציה אצל הנשים: סטיבנס הדיחה את סרינה

אחרי שיום המשחקים הראשון של רבע גמר אליפות אוסטרליה לא הוליד הפתעות משמעותיות, הלילה (בין שלישי לרביעי) כבר קיבלנו רעידת אדמה של ממש במלבורן עם הדחתה של סרינה וויליאמס על ידי סלואן סטיבנס, שתפגוש בחצי הגמר את ויקטוריה אזרנקה שהדיחה את סבטלנה קוזנצובה. אצל הגברים רוג'ר פדרר ניצח את ג'ו ווילפריד צונדגה והוא ישחק נגד אנדי מארי, שלא התקשה מול ז'רמי שארדי.

אנדי מארי, טניסאי חוגג ניצחון. רויטרס
עדיין לא שמט מערכה. מארי/רויטרס

גברים:

רוג'ר פדרר (2) - ג'ו ווילפריד צונגה (8) 6:7, 6:4, 6:7, 6:3, 3:6

השוויצרי, המדורג במקום השני בעולם, חולם על תואר גרנד סלאם מספר 18 בקריירה והיום עוד עבד קשה מאוד על עוד צעד בדרך לשם. פדרר שלא שמט מערכה בדרך לכאן, עבד קשה כבר מההתחלה, אבל ניצח 6:7 בסט הראשון. צונגה לא איבד אמונה והשווה ל-1:1, לפני שהשוויצרי שוב ניצח בשובר שוויון. הצרפתי, שבווימבלדון 2011 חזר מפיגור 2:0 לניצחון ענק על היריב, רצה לעשות דבר דומה והשווה ל-2:2 במערכות עם 3:6, אבל נשבר במהירות במערכה החמישית והפסיד.


אנדי מארי (3) - ז'רמי שארדי (36) 4:6, 1:6, 2:6

הצרפתי בן ה-25 פרץ למרכז הבמה עם הישג השיא שלו בטורניר גרנד סלאם, אבל מול מארי הרף היה גבוה מדי עבורו. הסקוטי שעדיין לא שמט מערכה בטורניר ודרס את ז'יל סימון בשמינית הגמר לא ספר גם את שארדי, שעוד נתן פייט במערכה הראשונה בה ניצח מארי 4:6 אחרי 44 דקות, אבל לאחר מכן המומנטום היה כולו של המדורג שלישי, שטייל עם 1:6 במערכה השנייה וסגר עניין עם 2:6 בשלישית, בדרך לניצחון בתוך שעה ו-51 דקות.

סלואן סטיבנס טניסאית אמריקאית. רויטרס
משחק הפריצה שלה. סטיבנס/רויטרס

נשים:

סלואן סטיבנס (25) - סרינה וויליאמס (3) 6:3, 5:7, 4:6

במקום לפגוש בקרב ענקיות את סרינה וויליאמס, אזרנקה תחכה כעת בחצי הגמר לסנסציה של השנה. סלואן סטיבנס בת ה-19, שכבר זכתה לכינוי "סרינה הקטנה", הדהימה את בת ארצה עם הצגה בלתי נשכחת, בהופעתה השנייה בלבד באליפות אוסטרליה. המדורגת שלישית, שהגיעה לאוסטרליה לאחר שנה מדהימה, בה זכתה בווימבלדון, במדליית זהב באולימפיאדה ובאליפות ארצות הברית, שייטה במערכה הראשונה עם 3:6 בתוך 28 דקות בלבד, אבל סטיבנס נתנה פייט במערכה השנייה שארכה כמעט שעה, בה ניצחה עם 5:7 דרמטי וכפתה מערכה מכריעה, בה דווקא היא עמדה בלחץ ושברה במצב של 4:5 לטובתה כדי להדהים עם ההישג הכי גדול בקריירה הצעירה והמבטיחה שלה ולסגור עניין בתוך שעתיים ו-17 דקות.

ויקטוריה אזרנקה (1) - סבטלנה קוזנצובה (75) 5:7, 1:6

המדורגת מספר אחת בעולם שמטה עד כה מערכה אחת בלבד בטורניר, והיא לא התכוונה לעשות זאת שוב למרות שנגררה למותחן במערכה הראשונה, שארכה שעה ו-17 דקות. הרוסיה הוותיקה שהגיעה בכושר מצוין עשתה כל שביכולתה לפני שנכנעה 7:5, וכאן אזל לה הדלק ובמערכה השנייה הבלארוסית, שרוצה תואר שני ברציפות במלבורן, כבר דהרה ל-1:6 קליל בתוך חצי שעה.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
לזה היא לא ציפתה. סרינה וויליאמס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully