וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "יוסי אבוקסיס מאבד את השחקנים"

יום לאחר ההפסד לבית"ר, מתיחות גדולה בין שחקני הפועל תל אביב למאמן. אבוקסיס לממן ולגורדנה: "אתם מחבלים במשחק"

one

ההפסד אמש לבית"ר ירושלים, ואיבוד עוד הזדמנות קורצת לעלות למקום הראשון, הביא למתיחות בהפועל תל אביב. כיום (שלישי) המתיחות הזו באה לידי ביטוי בין המאמן יוסי אבוקסיס לשחקני הקבוצה. באימון היום נכחו מספר אוהדים שקיללו את השחקנים ואף צעקו למאמן: "תעלה עם הנוער, השחקנים האלה מתעניינים רק בכסף".

השחקנים לקחו קשה את הדברים, ונפגעו עוד יותר מכך שלאורך האימון הסתודד אבוקסיס עם אותם אוהדים. "יוסי מאבד את השחקנים בקבוצה", אמר אחד האדומים. "זה היה פשוט מגעיל. לפני שאתה עושה שלום עם אנשים מבחוץ, כדאי שתעשה שלום בבית".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
שחקן: "זה היה פשוט מגעיל. לפני שאתה עושה שלום עם אנשים מבחוץ, כדאי שתעשה שלום בבית". יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

מספר שחקנים שנפגעו קשות מאותו מהלך של המאמן, ערכו שיחה ביניהם לאחר האימון. באסיפת הקבוצה לפני האימון הטיח אבוקסיס בשחקנים האשמות קשות, במיוחד ברועי גורדנה ובחנן ממן. "אתם מחבלים במשחק", אמר המאמן לשני הקשרים. "במקום לשחק בסבלנות אתם מחפשים להעיף כדורים". בהמשך הוסיף המאמן: "יש פה שחקנים שמתנהגים כאילו הם שבעים, ולא נלחמים על המגרש או מבצעים הוראות.
ביקשתי לחץ מקדימה, והלכתם אחורה בניגוד להוראות שלי".

גורדנה וממן נראו פגועים לאחר האימון, וכרגע מעניין לראות איך הפועל תל אביב תצליח להתאושש מההפסד אמש, לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון בקרית אליעזר. אבוקסיס, בנוסף, יצטרך למצוא פיתרון לבעיית הקשר האחורי באותו משחק, כשסביר להניח שגורדנה יוסט לעמדת הקשר האחורי, במקום אריק דג'מבה דג'מבה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חנן ממן שחקן הפועל תל אביב מעל קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים, משמאל וואליד באדיר. ברני ארדוב
אבוקסיס לשחקנים: "יש פה שחקנים שמתנהגים כאילו הם שבעים, ולא נלחמים על המגרש או מבצעים הוראות"/ברני ארדוב

עוד אמש החלו החיכוכים לצאת החוצה, כשלאחר המשחק אמר שחקן בהפועל: "זה היה הפסד של מאמן. אי אפשר לעלות למשחק בבלומפילד בפחדנות ולחשוב רק על הגנה. הכדורגל שלנו לא טוב מתחילת העונה. בלומפילד הוא כמו מבצר וכל מי שבאה לשחק כאן חייבת לדעת שהפועל עושה הכל כדי לנצח. במשחק הזה, זה לא נראה ככה".

ביקורת נוספת היתה על הרכבת וואליד באדיר ורועי גורדנה בהרכב: "יש שחקנים שהמאמן אוהב והם מקבלים חולצת הרכב בלי קשר לכושר בו הם נמצאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully