וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "הפסד של מאמן, אי אפשר לשחק בפחדנות"

שחקנים באדום ביקרו את יוסי אבוקסיס על הרכבת באדיר וגורדנה: "מי שהוא אוהב, משחק בלי קשר לכושר שלו". ועדת משמעת פנימית לדג'מבה דג'מבה

one

אווירת הדיכאון ששררה בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב לאחר ההפסד אמש (שני), 2:0 בבית לבית"ר ירושלים, העידה יותר מכל על מצב הרוח במחנה האדום.

אצל סגנית האלופה לא נשמעו הרבה חילופי האשמות ומי שספג את רוב הביקורת מהשחקנים היה דווקא המאמן יוסי אבוקסיס :"זה היה הפסד של מאמן. אי אפשר לעלות למשחק בבלומפילד בפחדנות ולחשוב רק על הגנה", אמר אחד השחקנים, "הכדורגל שלנו לא טוב מתחילת העונה. בלומפילד הוא כמו מבצר וכל מי שבאה לשחק כאן חייבת לדעת שהפועל עושה הכל כדי לנצח. במשחק הזה, זה לא נראה ככה".

ביקורת נוספת על אבוקסיס הייתה על כך שהוא שוב הרכיב את וואליד באדיר ורועי גורדנה: "יש שחקנים שהמאמן אוהב והם מקבלים חולצת הרכב בלי קשר לכושר בו הם נמצאים", אמר שחקן אחר באדום. גם לגבי אי הכללתו של תמוז בהרכב ספג אבוקסיס לא מעט ביקורת.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
השחקנים נגדו. אבוקסיס/קובי אליהו

מלבד זאת, בהפועל ניסו לגונן על השוער הקמרוני אפולה אדל, ששוב הציג יכולת חלשה והשער הראשון היה לא מעט באשמתו: "הוא לא בכושר טוב, אבל הוא הביא לנו כל כך הרבה נקודות, שאי אפשר לכעוס עליו", אמרו בקבוצה אמש.

בקבוצה כועסים מאוד על אריק דג'מבה דג'מבה, שספג כרטיס אדום. בהפועל הגדירו את המפרק ששלח השחקן לפניו של דריו פרננדס כהתנהגות מבישה והוא יעמוד לועדת משמעת פנימית. דג'מבה דג'מבה צפוי לעמוד לועדת משמעת גם בבית הדין של התאחדות ולהיות מורחק לפחות משני משחקים.

אלרואי כהן שספג קללות מהאוהדים צייץ בטוויטר, כשהוא מתייחס לגידופים כלפי חברתו שיר אלמליח: "כואב לנו מאוד על ההפסד, רצינו וציפינו מעצמנו לתת הרבה יותר, להיראות הרבה יותר טוב. אני מאוכזב מחלק מהאוהדים של הפועל שהתנהגו בצורה מחפירה לשיר - אפשר ולגיטימי לכעוס, אבל לקלל ולהתנפל בצורה כזאת זה מוגזם ועובר את גבול הטעם הטוב, במיוחד למישהי שהיא ממש לא קשורה למה שקרה על המגרש... חבל".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
השופט אלון יפת לאחר שהרחיק את אריק דג'מבה דג'מבה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כעס גדול על דג'מבה דג'מבה בעקבות האדום/ברני ארדוב

"המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד", אמר הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שהיה הבולט ביותר בהפועל, "היו לנו כמה הזדמנויות וחבל שלא ניצלנו אותן. במחצית השנייה אני לא יודע מה קרה ואחרי שדג'מבה דג'מבה קיבל את האדום הכל קרס. אנחנו צריכים להרים את הראש, כי יש לנו משחקים מאוד קשים ואסור לחשוב על הפסד הזה".

"בית"ר קבוצה טובה", המשיך הסרבי, "אבל רוח הלחימה הייתה חסרה לנו, כי קבוצה טובה ושחקנים טובים יש. חייבים להשאיר את המשחק הזה בצד ולהסתכל קדימה ולמעלה. כל קבוצה שמשחקת נגדנו תעשה הכל כדי לנצח ותסתגר. אנחנו לא פחות טובים ממכבי חיפה ומכבי תל אביב ואני בטוח שתהיה תחרות קשה עד הסוף. אני מבטיח שננסה לנצח בחיפה, למרות שזה משחק סופר קשה. זאת הפועל, בכל משחק היא רוצה לנצח".

סאבו פאביצ'ביץ' הפועל תל אביב דריו פרננדס בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מנסה להרים את הראש. פאביצ'ביץ'/ברני ארדוב

בינתיים, לגבי חלון ההעברות בינואר אין שינויים. הפגישה שהייתה אמורה להיערך אמש בין הנהלת הקבוצה לבני סכנין בנושא צירופו של שמעון הרוש, נדחתה למחר בגלל הבחירות. בהפועל מקווים לסגור את העברתו של הרוש בכ-200 אלף שקלים, אך סכנין תדרוש סכום גבוה מזה, בשל מצבה הכלכלי והרצון שלה להתחזק בחלק הקדמי. העסקה תצא לפועל כבר מחר ככל הנראה.

מעבר לכך, אבוקסיס מתעקש שלא יביא רכש נוסף אם לא יהיו מועמדים ראויים במחיר סביר: "אנחנו לא מכבי, שיכולה לשפוך כסף בלי סוף", אמרו בקבוצה, "יוסי מבין את זה ואת הנהלה והוא הולך לקראתה בעניין זה. אם לא יהיה חיזוק טוב וכרגע זה נראה ההיפך הגמור מזה, לא יגיעו שחקנים חדשים".

אבוקסיס צפוי לערוך מספר שינויים לקראת מכבי חיפה בשבוע הבא: "חייבים לבוא עם אנרגיות אחרות למשחק בחיפה, אחרת נקבל שם בראש", אמרו בהפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully