וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: חוף השנהב ניצחה 1:2 את טוגו

שערים של יאיא טורה וז'רביניו סידרו לנבחרת הפילים ניצחון דרמטי בדקה ה-88. טוניסיה ניצחה 0:1 את אלג'יריה בדקה ה-90

אחרי שלושת הבתים הראשונים, היום (שלישי) הגיע תורו של בית ד' באליפות אפריקה להיפתח. במשחק שפתח את בית ד', הצליחה חוף השנהב לנצח 1:2 את טוגו, לאחר שער דרמטי של ז'רביניו בדקה ה-88. בהמשך, הצליחה טוניסיה לנצח 0:1 את אלג'יריה לאחר שער בדקה ה-90.

ז'רביניו שחקן נבחרת חוף השנהב. רויטרס
ניצחון דחוק, אבל גם זה ניצחון. ז'רביניו/רויטרס

חוף השנהב - טוגו 1:2

נבחרת הפילים, שבאליפות אפריקה הקודמת איבדה את הגביע בצורה אכזרית לאחר שהפסידה בגמר בדו קרב פנדלים, פתחה את האליפות הנוכחית ברגל ימין. חוף השנהב ניצחה 1:2 את טוגו, בזכות שערים של יאיא טורה וז'רביניו. ג'ונתן אייטה איזן זמנית.

חוף השנהב עלו ליתרון בדקה השביעית לאחר פריצה מצוינת של ז'רביניו באגף. קשר/חלוץ ארסנל יישר למרכז, שם המתין יאיא טורה, שבעט מצוין כדור שפגע באחד משחקני ההגנה וחדר פנימה כדי לקבוע 0:1. טוגו הצליחה לאזן ממש לפני הירידה למחצית כשקרן מצאה את אייטה, שבעט מצוין פנימה את ה-1:1. שער הניצחון הגיע בדקה ה-88 והרבה בעזרת שוער טוגו אגאסה, שיצא לא טוב לכדור חופשי של טורה. זה הגיע לז'רביניו, שבעט פנימה את ה-1:2.

איסלם סלימאני שחקן נבחרת אלג'יריה. רויטרס
החמצה גדולה. סלימאני/רויטרס

טוניסיה - אלג'יריה 0:1

גם המשחק השני בבית ד' הוליד דרמה משמעותית. טוניסיה הצליחה לנצח 0:1 את השכנה אלג'יריה בזכות שער בתוספת הזמן. יוסף מסאקני כבש את השער לאחר שפרץ לאמצע מהאגף ושיחרר טיל אדיר לחיבורים. איסלם סלימאני האלג'יראי היה קרוב לכבוש לזכות נבחרתו בדקה ה-30 ונבחרתו בסופו של דבר החמיצה הזדמנות פז לניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully