וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין ואן פרסי: "אני צריך לכבוש יותר"

מלך שערי הפרמיירליג עדיין לא מרוצה מיכולתו וסיפק ציטוט מפתיע. על חבריו ליונייטד הוא הוסיף: "אני מוקף באלופים"

מהר מאוד הפך רובין ואן פרסי לאחת ההחתמות הגדולות ביותר של אלכס פרגוסון ב-26 שנותיו באולד טראפורד. הכוכב ההולנדי, שנרכש ב-24 מיליון ליש"ט מארסנל במהלך פגרת הקיץ האחרונה, השתלב נהדר במדי השדים האדומים והוא מוביל את טבלת מלך שערי הפרמיירליג עם 18 כיבושים ב-23 משחקים, בעוד יונייטד צועדת במקום הראשון בטבלה עם יתרון חמש נקודות על פני האלופה מנצ'סטר סיטי.

אלא שואן פרסי, כך מסתבר, לא ממש מרוצה מהיכולת של עצמו, למרות שכבש 11 שערים ב-11 המשחקים האחרונים בהם פתח עבור יונייטד: "זה היה צריך להיות 14-15 שערים, החמצתי כמה מצבים שאסור היה לי להחמיץ. הדברים עובדים טוב עבורי, אבל לא מושלם. אם אתה מתחיל להאמין שהכל מושלם, אתה צולל ביכולת. כמעט בכל משחק יכולתי לעשות יותר. אני צריך לכבוש יותר".

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מרגיש טוב, לא מושלם. ואן פרסי חוגג עוד שער/רויטרס

ואן פרסי, שהודה בראיון ל'סקי ספורט' כי הוא עזב את ארסנל במטרה לחבור לשחקנים בעלי ניסיון, שיכולים לזכות באליפות, אמר כי הוא מרגיש כמו "ילד בחנות ממתקים", בשל הכישרון הרב שיש ליונייטד.

"ארסנל זה מקום נהדר, אבל אחרי שמונה שנים הייתי צריך אתגר חדש. החודשים האחרונים מבהירים את זה מצוין. אני מרגיש דברים שלא חוויתי הרבה זמן. אני מרגיש שאני מוקף באלופים, אנחנו במצב טוב בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully