וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ספרד עלתה לרבע גמר אליפות העולם

המארחת ניצחה 20:31 את סרביה ותפגוש את גרמניה בשלב הבא. גם סלובניה, קרואטיה והונגריה בין שמונה האחרונות

אליפות העולם בכדוריד מתקרבת לרגעי ההכרעה, והערב (שני) נקבעו ארבע העולות הנוספות לשלב רבע הגמר. אמש היו אלה גרמניה, רוסיה, דנמרק והאלופה המכהנת צרפת שצלחו את שמינית הגמר, והערב הצטרפה אליהן המארחת ספרד, שניצחה 20:31 את סרביה. גם סלובניה עלתה עם 26:31 על מצרים, קרואטיה גברה 24:33 על בלארוס ואילו הונגריה עשתה זאת עם 19:27 על פולין.

משחקי רבע הגמר:

גרמניה - ספרד
דנמרק - הונגריה
צרפת - קרואטיה
רוסיה - סלובניה

גרגו איבנצ'יק שחקן נבחרת הונגריה כדוריד. GettyImages
הוביל את הונגריה לרבע הגמר. גרגו איבנצ'יק/GettyImages

יותר מ-10,000 צופים הגיעו לאולם בסראגוסה כדי לתמוך בנבחרת ספרד, שידעה לסגור עניין כבר במחצית הראשונה ולשייט לניצחון קל 20:31 על סרביה. אלברט רוקאס הצטיין עם תשעה שערים ודניאל סרמיינטו סייע לו עם חמישה משלו. הונגריה החזרה ידעה גם היא להכריע את הקרב שלה מול פולין, עם 19:27 מרשים. גרגו איבנצ'יק הצטיין עם שישה שערים.

גם מצרים קיוותה להעפיל לרבע הגמר אחרי שצלחה לראשונה את שלב הבתים, אבל היא נעצרה בידי סלובניה שניצחה 27:31. השוער גוראזד סקוף היה נהדר עם 14 הצלות בשערה של סלובניה, כשאת החלק הקדמי הוביל יורי דולנץ עם שישה שערים. אחמד מוסטפה כבש 10 שערים לזכות המצרים. קרואטיה נהנתה אף היא מיום מצוין של שוערה מירקו אלילוביץ', שרשם 10 עצירות בדרך לניצחון 24:33 על בלארוס. לוקה סטפנצ'יץ' בלט עם שישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully