וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט על אוהדי ראשל"צ: "חבורה של מפגרים"

21.1.2013 / 21:38

מאמן מכבי ת”א הגיב לשירים של הקהל נגד שמעון מזרחי: ”אין טעם לכלום ככה”. על הניצחון הקליל: ”ההגנה שלנו היה משובחת”

מכבי תל אביב התאוששה מהתבוסה הכואבת לחימקי מוסקבה ביום חמישי, כשמחצה הערב (שני) את מכבי ראשון לציון 49:72. הצהובים אמנם לא הציגו יכולת טובה, אך שיא נקודות שלילי שקבעו שחקניו של רוני בוסאני אפשר לחבורה של דיוויד בלאט להשיג מעט שקט רגע לפני הקרב הגורלי עם אולימפיאקוס ביורוליג בהמשך השבוע.

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס מול שחקן מכבי ראשון לציון עמית בן דוד. מגד גוזני
בקלות. שון ג'יימס מעל עמית בן דוד/מגד גוזני

"כשלא הולך, כמו שלא הלך לנו מול חימקי, הדבר הראשון שצריך לעשות זה לשמור", אמר דיוויד בלאט בסיום. "התרכזנו בזה ביומיים האחרונים ואני חושב שנתנו פה משחק הגנה משובח ביותר. יכולנו לקלוע יותר, אבל אין טעם להתלונן על 25 הפרש בחוץ. תמיד חשוב לחזור עם ניצחון אחרי הפסד. תמיד היה לנו קשה באולם הזה, וזה מאוד חשוב, במיוחד כי עוד יומיים וחצי יש לנו משחק קריטי".

לקראת סיום הראיון של בלאט בטלוויזיה שרו אוהדים של ראשון לציון שירים בגנותו של שמעון מזרחי, והמאמן הגיב בחריפות: "חבורה של מפגרים. ילד קטן שלא מבין בחיים שלו שר כאלה דברים. בשביל מה אנחנו מדברים? אין טעם לכלום ככה".

ליאור אליהו, שהצטיין הערב אמר בסיום: "באנו אחרי הפסד לא נעים לחימקי. רצינו להתחיל את השבוע החשוב בצורה טובה, שמנו מאחורינו את ההפסד, התאמנו קשה ובאנו מוכנים. זה נשמע כמו תירוץ עלוב, אבל הטבעת שזרקנו אליה במחצית הראשונה קשה, כל כדור שפוגע בטבעת מתגלגל החוצה. חווינו את זה גם בנבחרת מול אסטוניה וראינו שגם ראשון התקשו במחצית השנייה, לא רק בגלל ההגנה שלנו".

בצד השני, רוני בוסאני התקשה להסביר את התצוגה העלובה של קבוצתו: "היתה לנו התקפה ממש לא טובה. במחצית הראשונה שמרנו טוב, במחצית השניה פחות. גם הקליעה וגם מעבר לזה, כל הקצב של המשחק היה לא טוב מבחינתנו. לא שיחקנו טוב וזו הנקודה. מכבי יותר טובה, פחות טובה - אנחנו צריכים לשחק טוב כדי לנצח. האימונים שלנו היו בסדר, גם נגד גליל ואילת שיחקנו בסדר, אבל היום זה היה לא טוב. הליגה צמודה, אין תחתית בליגה הזאת וכל משחק שיהיה לנו עכשיו הוא חשוב".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. מגד גוזני
נגמרה לו הסבלנות לקריאות הקהל. בלאט/מגד גוזני

במשחק הנוסף של הערב ניצחה נועלת הטבלה מכבי אשדוד 76:86 את בני הרצליה. המאמן המנצח עופר ברקוביץ' אמר בסיום: "אני יכול לחייך. ההגנה שלנו בחצי השני היתה יוצאת מהכלל וזה היה כל הסיפור. הרצליה עשתה קולות של חזרה אבל משה, עם שתי שלשות גדולות, נתן לנו את החמצן לנצח את המשחק. לקחנו מאוד קשה את ההפסד של שבוע שעבר, והפנמנו כמה דברים. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות, כי התחלנו לראות את הליגה עם משקפת וזה היה מסוכן".

עופר ברקוביץ' מאמן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
התאוששות. עופר ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully